بهترین متخصص گوش، حلق و بینی اسنپ دکتر-ماک پزشک

این روش می‌تواند تحت بی‌حسی موضعی یا بیهوشی انجام شود و در آن، متخصص گوش، حلق و بینی، پوشش مجرای بینی را از غضروف زیرین جدا می‌کند. خروپف در بزرگسالان شایع است اما این امر در کودکان غیر معمول است. با اینکه خروپف شدید در کودکان نشانه‌ای از یک مشکل و بیماری جدی نیست، اما بهتر است با پزشک اطفال خود در مورد آن مشورت کنید تا ببینید مراجعه به متخصص گوش، حلق و بینی را توصیه میکند یا خیر.

دکتر مجید ایرانی

در این روش برای تغییر شکل ظاهری بینی (جراحی زیبایی بینی) از عمل جراحی رینوپلاستی که یک عملیات برای تغییر شکل یا اندازه بینی و یا برای مشکلات تنفسی مانند پولیپ، سینوس و … می باشد استفاده می‌گردد؛ این عمل توسط متخصصین گوش و حلق و بینی انجام می شود؛ در این روش با برش بسیار کوچکی در ناحیه کولوملا دو سوراخ بینی را از هم جدا می‌سازند. در این روش می‌توان تمام پوست بینی را از قسمت غضروف و استخوان بالاتر کشید و تمام آنچه را که در درون بینی وجود دارد، دید. متخصص گوش، حلق و بینی که در این زمینه باید جراحی گوش و اختلالات عصبی گوش را تشخیص دهند.

به‌علاوه، متخصص گوش و حلق و بینی بیماری‌ها و اختلالات گلو، تیروئید و حنجره شامل اختلال در خوردن، بلعیدن و صحبت کردن را نیز بررسی می‌کند. درمان مشکلات سر و گردن که منجر به اختلال در سیستم بینایی، شنیداری و بویایی می‌شود، ممکن است مربوط به بیماری‌های ویروسی، تصادفات یا سرطان باشد. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی در تهران را مشاهده نمایید. صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند.

با این وجود می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین گوش، حلق و بینی، تلفنی و متنی گفتگو کنید. تا قبل از قرن نوزده پزشکان نمی‌دانستند، گوش، بینی و گلو توسط یک سیستم لوله‌ای بهم وصل هستند. زمانی‌که با ابزارهای دقیق این مسئله مشخص شد، تخصص جدید در پزشکی به نام تخصص گوش و حلق و بینی ایجاد شد. متخصصان گوش و حلق و بینی می توانند ناهنجاری های مادرزادی، مانند شکاف کام، یا آسیب های ناشی از تصادفات، جراحی قبلی یا سرطان پوست را، ترمیم کنند.

البته غیر طبیعی بودن مخاط‌های سینوسی هم در سردرد‌های سینوسی اثر قابل توجهی دارند. سرماخوردگی یا حساسیت‌های مختلف می‌توانند مجله پزشکی باعث بروز سردرد‌های سینوسی شوند. بیماران با دیدن علائم مذکور باید به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنند.

استفاده از دیدگاه واقعی کاربرانی که تجربه ملاقات با پزشک و درمان بیماری‌‌ها به کمک او را داشته‌اند، بهترین روش برای انتخاب بهترین متخصص گوش است. بیماران ممکن است از یک احساس ناراحتی ساده تا درد شدید گوش‌ها و همین‌طور مشکلات شنوایی، انسداد یا وز وز گوش را تجربه کنند. بیماران دچار مشکلات گوش، حلق و بینی می‌توانند با مشکلات سینوسی، خروپف، از دست دادن حس بویایی یا واکنش‌های آلرژیک نیز مراجعه کنند.

گلودرد مزمنی که با آنتی‌بیوتیک درمان نمی‌شود و بلعیدن و حرف زدن را با مشکل مواجه می‌کند، بیماری دیگری است. هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید. لازم به ذکر است ، بروز موارد فوق در بیماران ممکن است به صورت خفیف بوده یا سبب ناتوانی آن ها گردد. مدت زمانی که جراحی بینی ، به طول می انجامد بستگی به میزان پیچیدگی جراحی بینی دارد اما معمولا به ۱ الی ۳ ساعت زمان نیاز دارد. مدت زمان استفاده از چسب ، بستگی به شرایط بیماران و نظر جراح بینی دارد.

بورد تخصصی جراحی گوش و بینی

آنها می توانند بافت اضافی کام نرم را برای باز کردن راه هوایی، بردارند، برای این منظور آنها از روش فرسایش حرارتی یا فرکانس رادیویی برای کاهش حجم بافت استفاده میکنند. متخصصان گوش، حلق و بینی باید با طیف گسترده ای از روش های درمانی آشنا باشند، تا درصورت نیاز بتوانند امراض و بیماری های مرتبط با تخصص خود را درمان کنند. سپس به مدت حداقل ۵ سال آموزش‌های تخصصی میگذرانند و در نهایت، باید یک آزمون را بگذرانند تا با مدرک متخصص گوش و حلق و بینی فارغ التحصیل شوند.

در صورتی که اعضای بدن یک فرد بر اثر سانحه نظیر تصادف، آتش سوزی و … آسیب دیده باشد، فوق تخصص جراحی پلاستیک می‌تواند علاوه بر برگرداندن عملکرد صحیح این اعضا، زیبایی آن‌ها را نیز بازسازی کند. حتی در این زمینه ها، از جراحان مغز و اعصاب، متخصص غدد درون ریز، آنکولوژیست ها، جراحان دهان و بسیاری از متخصصین دیگر استفاده می شود.

  • رشته گوش حلق بینی و جراحی سرو گردن طیف وسیعی از جراحی ها را شامل می شود.
  • جراحان پلیپ را حذف، شکاف سقف دهان را اصلاح تومورها یا سلولهای سرطانی را درمان میکنند و شکل ظاهری بینی را تغییر میدهد.
  • در صورتی که برای جراحی زیبایی گوش یا جراحی زیبایی بینی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می کنید بهتر است برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای او را در مطب مشاهده کنید.
  • برای رهایی از درد و درمان بیماری خود می‌توانید نوبت خود را از لیست بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی دریافت کنید.