هوم ویزیت متخصص داخلی چه بیماری‌هایی را ویزیت می‌کند؟-ماک پزشک

فارق التحصیل تخصص بيماري‌هاي غدد درون‌ريز و متابوليسم از مايو کلينيک آمريكا؛ تخصص داخلي و دكتراي پزشكي از دانشگاه علوم پزشكي تهران؛ استاد دانشگاه، معاون آموزشی و هيات مميزه دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ رئیس بخش غدد بیمارستان دکتر شریعتی؛ معاون پژوهشي، قائم مقام معاون آموزشي، دبير هيات ممتحنه و … اخذ درجه فلوشیپ فوق تخصصی جراحی های آندوسکوپیک و لاپاروسکوپی کلیه و مجاری ادرار از دانشگاه علوم پزشکی ایران … بهترین دکتر داخلی در ایران پزشکی می باشد که طیف گسترده و وسیعی از بیماری ها را تشخیص و درمان می نماید و در زمینه درمان انواع بیماری های داخلی بدن، تخصص و مهارت های لازم را دارا می باشند. با مراجعه به لیست دکترهای متخصص داخلی در دکترتو و انتخاب دکتر داخلی مورد نظر خود در شهر های مختلف ایران می توانید از بهترین دکترهای متخصص داخلی اینترنتی نوبت بگیرید و یا مشاوره انلاین دریافت کنید. دکتر امیر عباس رشیدی فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد ایشان پس از گذراندن دو سال تجربه کاری در زمینه پزشک عمومی در استان کرمانشاه تصمیم به ادامه تحصیل گرفت و در رشته بیماریهای داخلی به خصوص بیماری های خونی وارد دانشگاه تهران شد و دوره تخصصی خود را در بیمارستان شریعتی گذراند. عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران (بیمارستان شریعتی)، عضو هيات تحريريه مجله Medical …

دکتر امیر رزم آور

دکتر مسعود رستگاری متخصص بیماری های داخلی ، متولد ۱۳۴۶ از شهر اراک و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد ایشان دارای سابقه ۱۵ ساله در مطب شخصی هستند. و نزدیک به دو سال در شهر نیشابور به عنوان متخصص داخلی فعالیت داشتند هم اکنون در منطقه پونک و مارلیک شهر ملارد و تهران فعالیت دارند. دکتر نرگس رزاقی حقوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و متخصص بیماریهای داخلی میباشد ایشان به مدت چند سال در زمینه پزشک عمومی در مراکز مختلف بهداشتی درمانی فعالیت داشته است و پس از گذراندن دوره تخصصی فعالیت خود را در زمینه متخصص داخلی شروع کرد. دکتر علیرضا عارف زاده متخصص داخلی، غدد درون ریز و رشد و متابولیسم می باشند. دکتر عارف زاده دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند و سپس وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند و مدرک تخصصی خویش را از آن جا دریافت نمودند. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سپری کردند و در سال 1372 مدرک دکترای عمومی را اخذ نمودند.

یک متخصص داخلی نباید نسبت به روش های درمانی قبلی بیمار که توسط همکاران خود ارائه شده است بی تفاوت بوده و از بیمار بخواهد درمان را از نو آغاز کند. بلکه دکتر داخلی باید ابتدا وضعیت درمانی بیمار را بررسی کند تا بداند در چه مرحله ای از پیشرفت بیماری به سر می برد. متخصصان داخلی از بیماران بستری‌شده و آمبولانسی مراقبت می‌کنند و در مطب و کلینیک به ویزیت بیماران می پردازند و می‌توانند نقشی محوری در آموزش و پژوهش ایفا کنند. فشار خون بالا علائم مشخص ندارد و به اسم بیماری خاموش هم شناخته می شود.این بیماری میتواند باعث آسیب قلب و عروق شود.به همین علت بزرگسالان بهتر است که منظم چکاپ شوند.

و سپس دوره تکمیلی خود را در رشته غدد درون ریز، رشد و متابولیسم از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد. تخصص داخلی یک رشته بالینی است که به پیشگیری، ارزیابی، تشخیص و درمان و پیگیری بیماری های داخلی بزرگسالان می‌پردازد و شاید از این نظر جامع ترین تخصص پزشکی را بتوان داخلی دانست. مراجعه به هر کدام از آنها می‌تواند در تشخیص و درمان بیماری کمک‌کننده باشد. شما برای تشخیص و درمان ابتدایی بیماری‌های مختلف می‌توانید به دکتر عمومی مراجعه کنید. در واقع متخصصان داخلی و دکترهای عمومی اولین پزشکانی هستند که به محض بروز بیماری به آنها مراجعه می‌شود.

  • مطب دکتر سعید حفیظی لطف آبادی واقع در مشهد، احمد آباد، نبش عدالت 1، ساختمان پزشکان لقمان، طبقه 2 است.
  • دکتر مهدی شاهرخی در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی جنوب تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوبداشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر مهدی شاهرخی معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید.
  • چون من سالها پیش از یک برنامه ی تلویزیونی از زبان دکتری شنیدم که اگر کسی دچار بیماری های مختلف میشه و علت دقیق پزشکی اش معلوم نیست احتمالا ریشه ی مشکلش یک اختلال روحیه…مثلا افسردگی یا اضطراب..

ایشان در زمینه های پیشبرد آموزش و پرورش، فناوری، تخصصی داخلی، آموزش پزشکی، دیابت، تیروئید، ندول های تیروئید، رشد و بلوغ، اختلالات هورمونی تخمدان، موهای زائد، نازایی و غدد درون ریز تحقیق فراوانی انجام داده است و بسیاری از کتاب ها و مقالات را به چاپ رسانده است و دارای سه دانشنامه در حوزه پزشک عمومی، تخصص بیماری های داخلی و فوق تخصص غدد درون ریز، رشد و متابولیسم می باشد. دکتردکتر لیست کاملی از متخصصین داخلی سراسر کشور را به شما معرفی می‌کند. کافی است ابتدا شهر خود را انتخاب کنید، لیست پزشکان را ببینید و با توجه به امتیاز و نظرات سایر بیماران درباره دکتر، نوبت خود را رزرو کنید. اما توجه داشته باشید که یک متخصص داخلی مجرب و ماهر را پیدا کنید و روند درمانی خود را به دستان وی بسپارید تا بعدها هیچ مشکلی برایتان ایجاد نگردد.

ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم. بهترین دکتر داخلی در ایران مشاوره های مرتبط با رژیم های غذایی، فعالیت های بدنی و هم چنین پیشگیری از ایجاد بیماری های بعدی را در برنامه کاری خود قرار می دهد. در صورتی که پرس و جو نمودن از اطرافیان کارساز نباشد، به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ فضای مجازی بروید و به کمک آن بهترین دکتر داخلی در ایران را شناسایی نمایید. فضای مجازی در انتخاب پزشک موردنظر بسیار مفید می باشد و از مزایای آن می توان به ارائه تمامی مشخصات مرتبط با دکتر داخلی و هم چنین مقایسه پزشکان با یکدیگر را اشاره نمود. زمانی می توانید به بهترین دکتر داخلی در ایران مراجعه کنید که با بیماری های گفته در زیر مراجعه کنید. متخصص داخلی دکتری است که برای همه چیز از چکاپ سالانه گرفته تا آسیب‌های جزئی و بیماری‌های ناگهانی به او مراجعه خواهید کرد.

دکتر حسین ساطع

مطب دکتر زهرا میمندی نژاد واقع در مشهد، بلوار معلم، بین معلم 8 و 10، برج آبشار، طبقه 8، واحد 801 است. پزشکانی که به عنوان پزشک خانواده فعالیت می‌کنند، معمولا دکتر عمومی هستند. این دسته از پزشکان به طور مستقیم با خانواده‌های تحت پوشش ارتباط دارند. آرتروز یک نوع بیماری مفصلی است که معمولاً مجله پزشکی در بافت بین استخوان ها و غضروف ایجاد می شود. غضروف سالم بین مفصل و تحت تأثیر قرار می گیرد و باعث می شود که استخوان ها بر روی یکدیگر دچار لغزش شوند در چه مواقعی ممکن است بیمار دچار شکستگی در بین غضروف ها شده علائم این بیماری شامل درد تورم و ناتوانی یا از دست دادن ناحیه دچار مشکل شود.

همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید. در اولین ملاقات باید داروهای مصرفی را نیز با خود به همراه داشته باشید تا دکتر متخصص از تجویز داروهای تکراری خودداری کند. همچنین اگر مصرف یک دارو منجر به عوارض منفی برای شما شده است باید به پزشک اطلاع دهید. آرتروز یک بیماری مفصلی است که بر روی غضروف و بافت بین استخوان ها تاثیر مستقیم می گذارد.