لیست بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در تهران-ماک پزشک

عوامل مختلفی در اختلالات سر و گردن مانند بیماری های ویروسی ، سرطان و یا ضربه تصادفات دخیل هستند. هزینه ویزیت دکترهای گوش، حلق و بینی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای گوش، حلق و بینی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی را ببینید. چنانچه بیمار نیاز به جراحی داشته باشد، دکتر گوش و حلق و بینی موظف است بیمار را در جریان مراقبت های قبل و بعد از جراحی قرار دهد ، چرا که رعایت این نکات در نتیجه نهایی تاثیر گذار می باشد. سینوزیتمزمن و گرفتگی بینی یکی از شایع ترین شکایات بیماران مراجعه کننده به متخصص ENT است.

یک جراح برای شناسایی ضایعات مشکوک و تومورها معمولا ابتدا از آن نمونه برداری یا بیوپسی انجام می دهد.. تومور یا ضایعه می توانند در هر نقطه از بدن ایجاد شوند و نمونه برداری برای تشخیص و درمان مناسب ضروری است.اغلب ضایعات کوچک و یا توده های مشکوک در سطح پوست با بی حسی موضعی در محیط درمانگاه یا کلینیک درمان می شود. کاهش شنوایی می تواند در افراد در هر سنی رخ دهد و دلایل مختلفی دارد. کهولت سن، قرار گرفتن در معرض سر و صدای زیاد، ویروس ها، بیماری های قلبی، ضربه به جمجمه، سکته مغزی و تومورها ممکن است منجر بهکاهش شنواییتدریجی شود. افتادگی بیش از حد پلک فوقانی می تواند بخشی از روند طبیعی افزایش سن باشد، اما بیماری های زمینه ای مختلف ماننددیابت، سکته مغزیو تومورهایی با منشا اعصاب و عضلات صورت نیز می توانند این مشکل را ایجاد کنند. در مرحله آخر نیز باید زیبایی بینی بر اساس خواسته متقاضی بهبود پیدا کند و بینی در تناسب با سایر اجزای چهره باشد.

بیماری ها و اختلالات گوش و حلق و بینی می تواند در افراد از هر سن و جنسیتی رخ دهد. بزرگسالان بین 45 تا 64 سال بیشترین مراجعه کنندگان به کلینیک های گوش و حلق و بینی بودند و 20 درصد از افراد نیز زیر 15 سال سن داشتند. از شایع ترین علل مراجعه به متخصصین گوش و حلق و بینی مشکلات شنوایی، درد یا عفونت گوش و گرفتگی بینی است. بیشترمشکلات و بیماری های گوش و حلق و بینی از طریق معاینه توسط پزشک متخصص قابل تشخیص است. متخصص گوش، حلق و بینی، می تواند لوله ای را در این دهانه وارد کند تا راه هوایی ایجاد کند یا ترشحات ریه ها را از طریق آن خارج کند.

دکتر احمد دانشی

ایشان سابقه جراحی در امریکا، آرژانتین، سوئد، اسپانیا و کشورهای حاشیه خلیج را دارند. برای دریافت نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید. تاریخ و ساعت مراجعه به پزشک را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید. امکان دریافت نوبت با تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک سینوس، گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن، رینولوژی (جراحی بینی و سینوس)، لارنگولوژی و آندوسکوپیک سینوس را بگذراند و مدرک بگیرد. یک متخصص خوب شخصی است که درمان‌هایی بر اساس نیاز بیمار به او پیشنهاد بدهد.

دکتر حمید مزارعی

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا – بین چهارراه شیراز و شیخ بهایی پلاک ۱۴۶ واحد۶ لطفا جهت مراجعه با شماره موبایل های درج شده در سایت هماهنگ شوید. بیمه موظف است در صورتی که جراحی بینی جنبه درمانی داشته باشد هزینه آن را پرداخت کند اما در غیر این صورت بیمه هزینه ای متقبل نمی شود. به این نکته توجه داشته باشید که جراحی زیبایی گوش تاثیری بر روی شنوایی فرد نمی گذارد. در جراحی زیبایی گوش ، بزرگی گوش ، برجسته بودن گوش و غیره درمان می شود. در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی می باشد، مدت زمان این جراحی نسبت به جراحی بینی باز حدود ۱۵ دقیقه کمتر بوده و میزان تورم و کبودی نیز کمتر می باشد. در این روش عمل جراحی بینی ، جراح بینی دید مستقیم برای اعمال تغییرات بر روی بینی داشته و احتمال بروز غیر قرینگی بسیار کم می باشد.

این عارضه ممکن است نشانه ای از آپنه خواب باشد که می تواند منجر به مشکل در استخوان های صورت یا شب ادراری شود. جراح پلاستیک نیز می‌تواند مشکلات تنفسی را در حین جراحی بینی برطرف کند. از طرف دیگر بسیاری از متخصصین گوش، حلق و بینی نیز دوره‌های مربوط به جراحی زیبایی را می‌گذرانند یا با مطالعه در خصوص زیبایی شناسی و به صورت تجربی با مفاهیم زیبایی آشنا می‌شوند. در صورتی که برای جراحی زیبایی گوش یا جراحی زیبایی بینی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می کنید بهتر است برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای او را در مطب مشاهده کنید.

به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد. برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است بهسایت نوبت دهی اینترنتیدکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و ازلیست پزشکان متخصص و فوق تخصصدکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید. متخصص گوش و حلق و بینی اغلب این جراحی را برای درمان بیماری های عفونی و التهابی سینوس مانند سینوزیت مزمن یا پولیپ انجام می دهد. با استفاده از ابزاری به نام آندوسکوپ از طریق حفره های بینی امکان بررسی و جراحی سینوس ها فراهم می شود.

  • همان‌طور که اشاره شد، سینوس‌ها با مشکلاتی مانند پر شدن و انسداد روبه‌رو می‌شوند.
  • به صورت کلی زمانی عمل بینی موفقیت آمیز تلقی می‌شود که در مرحله اول عملکرد صحیح راه تنفسی برقرار باشد و فرد به راحتی بتواند نفس بکشد.
  • برای بررسی داخل بینی از سپکولوم به همراه یک چراغ مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • بیماری‌هایی مانند کم شنوایی، اختلال در حفظ تعادل، سوت کشیدن و مشکلات گوش داخلی و خارجی معالجه می‌کند.
  • متخصص گوش و حلق و بینی، آزمایش‌های مختلفی مانند بررسی حساسیت‌ها، بیماری‌های ویروسی و سرطان را اجرا می‌کند.

متخصص گوش و حلق و بینی در ناحیه سر و گردن در خصوص بیماری های عفونی اعم از تومورهای خوش خیم و بدخیم سرطانی آموزش می بیند. وی همچنین درباره ترمیم آسیب دیدگی صورت مجله پزشکی و ناهنجاری های این ناحیه مهارت هایی را کسب می نماید. یک متخصص گوش و حلق و بینی می توانید جراحی های پلاستیک و ترمیمی را در ناحیه گوش و حلق و بینی انجام دهد.