نوبت دهی بهترین پزشکان متخصص داخلی تهران دکتریاب-ماک پزشک

آنها معمولاً در مطب یا کلینیک مشغول به کار هستند، اما برخی ممکن است در بیمارستان‌ها در بخش‌هایی مانند بخش مراقبت‌های ویژه مشغول به کار شوند. در صورت گذراندن دوره آموزشی فوق تخصص در یکی از رشته‌های ذکر شده، مهارت آنها در یک زمینه افزایش می‌یابد و می‌توانند در بخش‌های تخصصی از بیمارستان به صورت مستقل حضور پیدا کنند. رشته داخلی یک رشته گسترده است، بنابراین کار یک متخصص مجله پزشکی داخلی متفاوت و متغیر است. به عنوان مثال، آنها می‌توانند همزمان یک بیمار مبتلا به دیابت و بیمار دیگری با عفونت گوش را درمان کنند. دکتر شهرام یوسف پور متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش کبد و آندوسکوپی می باشد و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه تهران هستند. همچنین دکتر یوسف پور دوره فوق تخصصی خود را در رشته گوارش و کبد و آندوسکوپی در دانشگاه شهید بهشتی تهران سپری کرد.

دلیل درد قفسه سینه شامل مواردی مانند آسم ، آنژین ، بیماری کیسه صفرا ، گاستریت ، برونشیت ، فتق هیاتال می باشد. بهترین دکتر داخلی کسی است که بتواند با مشخص کردن منبع ناحیه درد قفسه سینه و تجویز بهترین دارو و روش درمان آن به کاهش درد و رفع مشکل کمک کنند. معمولا پزشکان داخلی به عنوان یک پزشک شخصی برای بیماری های خاص فعالیت دارند. و تا زمانی که فرد درمان خود را به طور کامل انجام نده ، رابطه دکتر با بیمار قطع نخواهد شد. پس بهترین دکتر داخلی فردی است که بتواند یک رابطه بلند مدت و صمیمانه ای با بیماران خود برقرار کند.

مدرک متخصص داخلی چیست؟

از نظر میزان تحصیلات و مدت زمان آموزش، متخصصان داخلی برتر و از مهارت و تجربه بالینی بیشتری برخوردار هستند. در نتیجه در بیشتر موارد، پزشکان عمومی بیماران را به متخصصان داخلی به منظور بررسی دقیق‌تر ارجاع می‌دهند. دکتر سعید حفیظی لطف آبادی به صورت تخصصی به درمان دیابت، تیروئید، فشارخون بالا، چربی خون، کبد چرب، آرتروز، بیماری‌های تنفسی، بررسی اولیه بیماری‌های قلبی، پوکی استخوان، طب سالمندان، بیماری‌های گوارشی، بیماری های روماتیسمی، بیماری‌های عفونی و پوستی مرتبط می‌پردازد. بیماران ممکن است شرایطی داشته باشند که منجر به بروز عوارضی در طول جراحی شود؛ به همین منظور متخصص داخلی با ارزیابی این شرایط و تعیین اینکه آیا این موارد موانعی برای جراحی هستند یا خیر، ایمنی بیمار را تضمین می کنند. اکثر متخصصین داخلی عمومی، مراقبت از بیماران خود را در یک محیط سرپایی مانند مطب ارائه می‌دهند و در هنگام بستری شدن بیمار در بیمارستان ادامه‌ی روند درمان را دنبال می‌کنند. سایر متخصصان داخلی تنها در بیمارستان از بیماران مراقبت می‌کنند و قادر به ارائه خدمات درمانی به صورت سرپایی نخواهند بود.

دکتر محمدرضا کسرایی

یکی از مهمترین ویژگی های یک متخصص داخلی این است که با اخلاق خوب و صبورانه به صحبت های بیمار خود گوش کند. دکتر داخلی نباید برای معاینه سریع تر و بیشتر بیماران، فرصت صحبت کردن را از آن ها بگیرد. از آنجایی که پزشک داخلی در طول روز با انواع بیماری ها مواجه می شود لذا باید صبورانه و با حوصله به معاینه افراد بپردازد.

  • علاوه بر این نقش متخصصان داخلی در آموزش و پژوهش بیماری های مختلف می تواند بسیار محوری و تاثیر گذار باشد.
  • دکتر داخلی با عمومی بیشتر از آنکه با یکدیگر تفاوت داشته باشند، شبیه هم هستند.
  • کافی است ابتدا شهر خود را انتخاب کنید، لیست پزشکان را ببینید و با توجه به امتیاز و نظرات سایر بیماران درباره دکتر، نوبت خود را رزرو کنید.
  • متخصص داخلی یا پزشک داخلی در تشخیص، درمان و پیشگیری از همه‌ی بیماری‌های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد و خدمات مراقبتی بسیاری ارائه می‌دهد.
  • برنامه کاری ایشان، صبح ها در بیمارستان های دانشگاهی و عصر در دو مطب پاسداران و نارمک می باشد.

چه در مواردی که شما به بیماری های عمومی مبتلا شده اید و چه زمانی که بیماری شما پیچیده است، باید معاینات اولیه را تحت نظر یک دکتر داخلی انجام دهید. بنابراین این گونه می توان بیان نمود که یک متخصص داخلی، پزشکی است که مراقبت های اولیه بیمار را بر عهده داشته و از طرفی به عنوان مشاوری برای متخصصین دیگر عمل می کند. به این معنا که اگر متخصص داخلی در حین معاینات خود متوجه نوع خاصی از بیماری گردد که درمان آن نیاز به تخصص دارد، اطلاعات و آزمایش های اولیه را در اختیار پزشک متخصص قرار داده و او را در امر درمان راهنمایی می کند.