لیست بهترین دکترهای متخصص داخلی دکتر فوق تخصص داخلی دکترتو-ماک پزشک

بیمار از درد و مریضی خود رنج می کشد حال اگر متخصص داخلی نیز با او بد رفتاری کرده و یا به درستی وضعیت او را بررسی نکند، شرایط روحی برای بیمار بدتر خواهد شد. همان گونه که بیان کردیم، پزشک داخلی باید در هر مرحله از درمان که نیاز به متخصص دیگر را الزامی دانست، بیمار را به او ارجاع دهد. مجله پزشکی از این به بعد دکتر داخلی به عنوان یک مشاور در کنار متخصص مربوطه قرار خواهد گرفت. با این حال، برخی از متخصصان داخلی بر روی حوزه های خاص پزشکی داخلی در تخصص خود تمرکز می کنند. اهمیت دکتر داخلی زمان مشخص می شود که شما نمی دانید منشا بیماری تان از کجاست و مشکل تان به چه دلیلی است.

  • باید بدانید که متخصصان داخلی می توانند در رشته های؛ گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، قلب و عروق، خون و سرطان، متابولیسم بیماری های ریه، گوارش، آلرژی و ایمن شناسی فوق تخصص بگیرند، در صورتی که پزشکان عمومی تحت آموزش چنین تخصص هایی قرار نگرفته اند.
  • با استفاده از امکانات این مجموعه امکان مشاوره پزشکی متنی و صوتی نیز وجود دارد.
  • حتی ممکن است یک دکتر داخلی تخصص خود را بیشتر ادامه داده و در یک رشته خاص، دوره های فوق تخصص را نیز سپری کند.
  • زمانی که میخواهید سلامت کلی بدنتان را تحت کنترل بگیرید باید به یک متخصص داخلی مراجعه کنید.افراد بزرگسال میتوانند برای پیشگیری از بیماری یا تشخیص بیماری های خود به متخصص داخلی مراجعه کنند.

برای مثال اگر بخواهید از دکتر فوق تخصص ریه نوبت ویزیت بگیرید، کافی است به سایت مراجعه کرده و تخصص مورد نظر را جستجو کنید. با استفاده از امکانات این مجموعه امکان مشاوره پزشکی متنی و صوتی نیز وجود دارد. آخرین گام در زمینه یافتن بهترین دکتر داخلی در ایران این است که از پزشک عمومی و یا پزشکی که تحت درمان های ایشان قرار می گیرید، سوالاتی راجع به یافتن پزشک متخصص داخلی بپرسید و ایشان شما را در یافتن بهترین دکتر داخلی در ایران راهنمایی خواهند کرد. دکتر محمد باقر لاریجانی متخصص بیماری های داخلی و غدد درون ریز و فارغ التحصیل دکتری عمومی از دانشگاه تهران می باشد ایشان مدرک بورد تخصصی بیماری های داخلی را سه سال بعد از فارغ التحصیلی دریافت کرد و همچنین برای دریافت بورد تخصصی غدد درون ریز و متابولیسم نیز اقدام کرد و موفق به دریافت این مدرک شد. در ضمن دکتر بنی هاشمی فعالیت های آکادمیکی مختلفی انجام داده اند که شامل عضویت شان در هیات علمی دانشگاه آزاد شیراز، فعالیت داشتن به عنوان استادیار دانشگاه و همچنین عضویت در انجمن متخصصین داخلی ایران می باشد؛ ایشان 18 سال سابقه بسیار خوب در این زمینه دارند و با لقب بهترین دکتر داخلی در شیراز شناخته می شوند.

این پزشکان می‌توانند آزمایش‌هایی مانند کولونوسکوپی را نیز انجام دهند و داخل روده بزرگ را بررسی کنند. اگر دچار مشکلات یا علائم مشکوکی در مری، معده، روده کوچک، روده بزرگ، راست‌روده، پانکراس، کیسه صفرا، مجاری صفراوی و کبد شدید، باید به دکتر متخصص داخلی یا فوق‌تخصص گوارش و کبد مراجعه کنید. برای تشخیص و درمان بیماری‌های استخوان و ستون فقرات هم می‌توانید در وهله اول به متخصص داخلی مراجعه کنید. برای درمان بیماری‌های مربوط به دستگاه تنفس نیز می‌توان به دکتر متخصص داخلی مراجعه کرد. موقعیت کاری پزشکان عمومی و متخصصین داخلی نیز با یکدیگر متفاوت می باشد، بهترین دکتر داخلی در ایران می تواند در بیمارستان ها و درمانگاه ها ارائه خدمات دهند و بیماری های داخلی بسیاری را تشخیص و مورد بررسی و هم چنین درمان بیماری ها را انجام دهند.

وظایف دکتر عمومی چیست؟

دکتر هومن هوشنگی متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد فوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد و رشته تخصصی داخلی خود و فوق تخصصی گوارش و کبد را نیز از این دانشگاه تهران اخذ کرد. دکتر سارا طاهریان در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوبداشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر سارا طاهریان معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید. دکتر مهناز ولی زاده متخصص بیماری های داخلی از دانشگاه شهید بهشتی و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد ایشان همچنین دوره آندوسکوپی دستگاه گوارش از مرکز تحقیقات گوارش و کبد تهران و دوره تکمیلی تخصصی از دانشگاه بریتیش کانادا و نیز دوره‌های تکمیلی تخصصی در زمینه بیماری های داخلی و گوارشی و آندوسکوپی گذرانده است. دکتر علی اصغر شاه دایی متولد سال ۱۳۴۷ موفق به دریافت مدرک دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شد. وی همچنین مدرک تخصصی بیماری های داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرد.ایشان پایان نامه خود درباره درمان های نوین دیابت ارائه داده و در کلینیک های تخصصی دیابت موفقیت بسیاری در زمینه درمان دیابت از خود نشان داده است. دکتر علیرضا عارف زاده متولد سال ۱۳۵۴، فارغ التحصیل در رشته پزشکی عمومی بوده و رشته تخصصی خود در زمینه بیماری های داخلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراند.

فرض کنید فردی در قفسه سینه احساس دردی ناگهانی و شدید می کند، عوامل مختلفی مانند حمله قلبی، برونشیت، آسم، ورم معده، التهاب مری، سینه پهلو و … می توانند ایجاد کننده این درد باشند.پزشک داخلی با بررسی علائم دیگر و با توجه به دانش و مهارت خاصی که آموخته است. فشار خون بالا معمولاً نشانه‌ای ندارد، اما برای کاهش ریسک حمله‌ قلبی، سکته قلبی حاد، نارسایی کلیه، و دیگر عارضه‌های شدید درمان آن بسیار مهم است. همانطور که گفته شد، پزشکان داخلی برای ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی پیشگیرانه نیز آموزش دیده‌اند. این موارد می تواند شامل واکسیناسیون، مشاوره تغذیه، معاینات سلامتی و غربالگری به منظور برطرف کردن مشکلات رایج سلامتی باشند.

باید بدانید که متخصصان داخلی می توانند در رشته های؛ گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، قلب و عروق، خون و سرطان، متابولیسم بیماری های ریه، گوارش، آلرژی و ایمن شناسی فوق تخصص بگیرند، در صورتی که پزشکان عمومی تحت آموزش چنین تخصص هایی قرار نگرفته اند. در سایت دکتریاب بخشی با نام پرسش و پاسخ پزشکی وجود دارد که شما می توانید سوالات بیماریهای داخلی خود را جهت دریافت مشاوره پزشکی مطرح کنید و این بخش به صورت رایگان سرویس دهی می‌کند. توجه داشته باشید که پاسخ گرفتن در این بخش با تاخیر انجام می شود و درصورتیکه نیاز دارید سریعتر با یک متخصص داخلی صحبت و مشاوره دریافت کنید حتی در روزهای تعطیل، می توانید از بخش مشاوره تلفنی دکتر داخلی سایت دکتریاب استفاده کنید. پزشک عمومی تنها دوره مربوط به پزشکی عمومی را طی می کند اما متخصص داخلی باید بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی، یک دوره تخصص 6-3 ساله را سپری کند تا بهتر بتواند وضعیت بیماران بزرگسال را بررسی نماید.

دکتر متخصص داخلی کیست؟معرفی بهترین دکترهای داخلی مشهد-یارا مشاور

زمانی که به بیماری مبتلا می‌شوید، اولین پزشکی که می‌تواند به شما کمک کند، متخصص داخلی است. در واقع در این مرحله شما نمی‌دانید که چرا بیمار شده‌اید؟ این پزشکان با بررسی وضعیت سلامتی شما، تشخیص اولیه را خواهند داد و اقدامات درمانی را آغاز می‌کنند. بنابراین این پزشکان می‌توانند در درمان و تشخیص طیف وسیعی از بیماری‌ها از قلب و عروق و دیابت گرفته تا ناراحتی‌های پوستی به شما کمک کنند. اولین گام برای شناسایی بهترین دکتر داخلی در ایران این است که از اقوام و آشنایان تحقیقات محلی نمایید و در صورتی که قبلا به پزشک داخلی مراجعه کرده باشند و از دکتر مذکور رضایت کافی را داشته باشند، بهتر است که مشخصات پزشک موردنظر را بگیرید و به صورت تحقیق حضوری به مطب و یا کلینیک دکتر داخلی بروید و تحت درمان و بررسی های لازم قرار بگیرید.