متخصص و جراح گوش و حلق و بینی مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-ماک پزشک

جهت انجام معاینات مختلف گوش و حلق وبینی و نیز خارج کردن اجسام خارجی آمادگی کامل دارد. مشکلات خواب مثل خروپف یا آپنه انسدادی خواب (باریک بودن راه‌های هوایی یا انسداد آن و در نتیجه وقفه کوتاه تنفسی در خواب را آپنه می‌گویند.) نیز در حوزه کاری این متخصصان قرار دارد. یک پزشک عمومی بعد از شرکت در آزمون تخصصی و قبولی در این رشته به مدت پنج سال آموزش های لازم را فرامی‌گیرد و به طبابت می‌پردازد. بنابراین اگر مشکلتان به هر یک از زمینه های نام برده شده مربوط باشد ، دقت داشته باشید که متخصص انتخابی فلوشیپ خاص را داشته باشد. اگر به دنبال آدرس دکتر گوش مشخصی می‌گردید، تنها کافی است نام او را در نوار جستجوی پلتفرم دکتردکتر تایپ کنید. بعد از آن، پروفایل پزشک مورد نظرتان بارگذاری می‌‌شود و با کلیک روی آن، می‌توانید آدرس و اطلاعات تماس مطب را ببینید.

جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان تهران را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید. خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی، می‌توانید لیست تمام پزشکان گوش، حلق و بینی ایران را مشاهده کنید. تخصص گوش و حلق و بینی یکی از تخصص های پزشکی می باشد که بر روی درمان بیماری های ناحیه گوش، حلق و بینی تمرکز دارد. این متخصصین هم در زمینه پزشکی و هم در زمینه جراحی آموزش می یابند.

درباره دکتر

در بسیاری از وب‌سایت‌ها نوشته شده که فوق تخصص جراحی پلاستیک عمل بینی را بهتر می‌تواند انجام دهد یا بلعکس، اما باید گفت که این مطالب به صورت عادلانه جبهه گیری نکرده و بر اساس منافع شخصی افراد نوشته شده است. زمینه دوم در افرادی است که تنها به منظور زیبایی به فوق تخصص جراح پلاستیک مراجعه کرده و تمایل دارند که در سر و صورت یا بدن خود تغییراتی ایجاد کنند. این تغییرات می‌تواند شامل عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی)، جراحی افتادگی پلک، لیفت صورت و گردن، عمل زیبایی بازو و ران، کاهش چربی شکم و پهلو، جراحی زیبایی ناحیه تناسلی و … رینولوژی – درمان تمام جوانب اختلالات بینی و سینوس شامل آلرژی، عفونت، بیماری‌های التهابی و تومورها. این متخصصین تومورهای نادر قاعده‌ی جمجمه از جمله تومورهای غده‌ی هیپوفیز را نیز جراحی می‌کنند. پس از تهیه لیستی از متخصصین گوش و حلق و بینی ، با مراجعه به سایت ایشان در قسمت درباره پزشک به بررسی سوابق تحصیلی و تجربیات پزشک بپردازید.

فهرست سایت

بیمار با دیدن این نشانه‌ها باید از متخصص گوش و حلق و بینی مشورت بگیرد. برای تعیین وقت مشاوره و ویزیت در درمانگاه گوش و حلق و بینی بیمارستان بقیة الله روزهای یکشنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 15 الی 17 با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید. جراحی زیبایی بینی در دوره قاعدگی ، اشکالی ندارد اما بهتر است بانوان پس مجله پزشکی از اتمام این دوره اقدام به انجام جراحی بینی کنند. دکتر محمد رضا سماواتی فرد فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی در سال 85 از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس می باشد. وی دوره تخصصی (رزیدنتی) خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 87 شروع کرد و در سال ۹۰ به عنوان رزیدنت برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزیده شد.

سایر تخصص‌های پزشکی

ترشحات بینی، سردرد، دندان درد و احساس خفگی هنگام خواب می‌توانند علاوه عفونت میکروبی سینوس‌ها باشند. میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند. متولد سال ۱۳۵۲ در تهران – در سال ۱۳۷۱ از دبیرستان فارغ التحصیل شده و در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رشته پزشکی به ادامه تحصیل پرداختند. بله ، جهت تسریع بخشیدن دوره بهبودی پس از عمل زیبایی بینی ، بیماران باید مراقبت هایی را انجام دهند که در مقاله ای مجزا به طور کامل درباره آن توضیح داده ایم. جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی ها در جهان می باشد که با دو هدف زیبایی و درمانی انجام می شود.

  • علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.
  • یک متخصص گوش ،حلق ،بینی باید سلامت بیمار را اولویت کاری خود قرار دهد و زمان کافی را برای درمان و راهنمایی بیمار بگذارد.
  • انحراف بینی یا رشد پولیپ بینی و همچنین عفونت‌های سینوسی می‌تواند تنفس را مختل کند.
  • هرکدام از پزشکان در پلتفرم دکتردکتر، امتیازی دارند که با ستاره‌های روشن در کنار پروفایلشان مشخص شده است.

گوش و حلق و بینی یک تخصص پزشکی پیشرفته است که درزمینه مشکلات بهداشتی در گوش، بینی، گلو، سر و گردن تمرکز دارد. یک متخصص گوش و حلق و بینی باید 7 سال در دانشگاه علوک پزشکی جهت مدرک پزشکی عمومی ، 4 سال دیگر برای مدرک تخصصی و سپس 2 سال برای مدرک فلوشیپ آموزش ببینند. دکتر انوش قهرمانی متولد سال ١٣۴٨ از مشهد ، با اخذ رتبه ٢۴ کنکور سراسری وارد دانشکده پزشکی شد و در سال ١٣٧۴ دوره دکترای پزشکی عمومی خود در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به پایان رساند.

به آن دسته از پزشکانی که بعد از گذراندن دوره هفت ساله و اخذ دکترای عمومی خود ، در زمینه تشخیص و درمان بیماری های مربوط به گوش و حلق و بینی تخصص خود را گرفته اند، متخصص گوش حلق و بینی می گویند. متخصصان گوش و حلق و بینی همچنین می توانند بیماری ها و سرطان های صورت و حنجره و سر و گردن را جراحی و درمان کنند. همچنین جا اندازی شکستگی استخوان های بینی و صورت نیز توسط این متخصصین انجام می شود. ممکن است متخصص گوش و حلق و بینی برای درمان موثرتر بیماران با بدخیمی های پوستی و شکستگی های صورت با سایر تخصص ها مانند پوست و جراحی فک و صورت همکاری داشته باشد. بهعلاوه، متخصص گوش و حلق و بینی بیماریها و اختلالات گلو، تیروئید و حنجره شامل اختلال در خوردن، بلعیدن و صحبت کردن را نیز بررسی میکند.

عفونت سینوس ها در طولانی مدت، پولیپ بینی یا انحراف تیغه بینی می تواند در سینوزیت مزمن نقش داشته باشد. مشکلات تنفسی می تواند مانند استریدور( تنفس صدادار) خفیف، یا مانند انسداد شدید راه های هوایی خطرناک باشند.انواع بیماری ها در فرد می تواند این مشکلات را ایجاد کند. متخصصان اغلب می توانند نمونه برداری از ضایعات کوچک و سرطان های سطحی پوست را تحت بی حسی موضعی در یک محیط سرپایی انجام دهند. جراح، بیوپسی یا نمونه برداری را برای شناسایی ضایعات و تومورهای مشکوک انجام می دهد.