فوق تخصص گوش پروفسور علی محمد اصغری فوق تخصص گوش حلق بینی در تهران-ماک پزشک

متخصصان گوش و حلق و بینی طیف متنوعی از بیماری ها را تشخیص می دهند. از مهارت های پزشکی و جراحی برای معالجه بیماران خود استفاده می کنند و اطلاعات کاملی از علوم پزشکی مرتبط با سر و گردن، دستگاه تنفسی فوقانی و سیستم گوارشی فوقانی دارند. در این مقاله در خصوص جراح پلاستیک و متخصص گوش، حلق و بینی و تفاوت آن‌ها با یکدیگر صحبت شده است تا کسانی که متقاضی جراحی بینی هستند، با دانش کافی یک جراح مناسب برای عمل خود انتخاب کنند. هدف نهایی در این کلینیک ارائه خدمات با کیفیت بالا به مراجعین محترم است. این متخصصان در هر دو زمینه درمان پزشکی و جراحی جهت درمان کم شنوایی، عفونت گوش، اختلالات تعادلی، صدا دادن گوش و برخی از اختلالات جمجمه ای تخصص کسب میکنند.

پلاستیک صورت – جراحی‌های زیبایی شامل رینوپلاستی (اصلاح و بازسازی شکل، عملکرد و ظاهر بینی) و پیناپلاستی (اصلاح گوش‌های برجسته). جراحان پلاستیک و دهان و دندان و فک و صورت نیز ممکن است این نوع جراحی‌ها را انجام دهند. درمان مشکلات گوش شامل عفونت، مجله پزشکی تومور و اختلالات عصب شنوایی که بر شنوایی و تعادل تأثیر می گذارد. تراکئوستومی ممکن است برای درمان چندین مشکل از جمله سرطان گردن و بیماری شدید حنجره ضروری باشد. همان‌طور که اشاره شد، سینوس‌ها با مشکلاتی مانند پر شدن و انسداد روبه‌رو می‌شوند.

متخصص گوش و حلق و بینی – جراحی زیبایی بینی

بعد از اخذ مدرک فعالیت خود را در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی بینی و صورت آغاز نمود. ساده‌ترین راه برای نوبت گیری از بهترین دکتر گوش و حلق و بینی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد. یک متخصص گوش و حلق و بینی پس از گذارندن یک دوره 15 ساله آماده ورود به عرصه تمرینات عملی می شود. این دوره شامل تحصیل در دانشکده پزشکی و گذراندن حداقل 5 سال آموزش تخصصی می شود. در مرحله نهایی پزشک پس از موفقیت در آزمون ورودی وارد دوره تخصصی می شود. متخصصان گوش، حلق و بینی می توانند ناهنجاری های مادرزادی مانند شکاف کام یا شرایطی را که در نتیجه تصادفات، جراحی قبلی یا سرطان پوست ایجاد می شود، ترمیم کنند.

در این کلینیک طیف وسیعی از خدمات درمانی و جراحی گوش، حلق و بینی چه مربوط به اطفال، چه بزرگسالان و همینطور مشکلات و اختلالات مربوط به سر و گردن توسط جراحان خبره انجام می شود. هزینه جراحی زیبایی بینی یا گوش و غیره توسط متخصص گوش و حلق و بینی با توجه به دستمزد او ، هزینه های بیمارستان ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه داروها و آزمایشات و غیره تعیین می شود. بهترین متخصص گوش و حلق ،بینی اطلاعات لازم در خصوص اقدامات قبل از جراحی بینی ، گوش ، سر و گردن و مراقبت های بعد از جراحی بینی ، گوش و غیره را در اختیار بیمار بگذارد.

دکتر گوش، حلق و بینی بر اساس علائم بیمار و گزارشی که از او دریافت می‌کند، علت مشکلاتش را تشخیص می‌دهد و سپس برای از بین بردن علت اقدام می‌کند؛ همچنین ممکن است برای تشخیص دقیق‌تر، آزمایش‌هایی چون تست شنوایی تجویز کند. دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است. پزشکان به کمک دکترتو می‌توانند امکان نوبت دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی خود را فعال کنند.

بهترین پزشکان

و همچنین وظیفه تشخیص ، درمان مشکلات گلو ، تیروئید و حنجره را داشته و هر موردی که در خوردن ، بلعیدن و صحبت کردن فرد اختلال ایجاد می کند ، فعالیت دارد. برای انتخاب بهترین متخصص گوش ، حلق و بینی پیشنهاد می کنیم ، خواندن ادامه مقاله ما را هرگز از دست ندهید. چرا که هدف ما از ارائه مقاله معرفی ده تا از بهترین دکترهای گوش ، حلق و بینی می باشد تا شانس ما نیز با آنها آشنا شوید. هرکدام از پزشکان در پلتفرم دکتردکتر، امتیازی دارند که با ستاره‌های روشن در کنار پروفایلشان مشخص شده است. همچنین با کلیک روی پروفایل هر پزشک، می‌توانید نظرات مراجعین قبلی پزشک مورد نظر را بخوانید.

  • علاوه بر آن به دلیل اینکه این دندان‌پزشکان با طبیعت و فیزیولوژی بدن انسان آشنایی لازم را ندارند، در صورتی که حین عمل به مشکلی برخورد کنند، توانایی مقابله درست با آن را نخواهند داشت.
  • اوتولوژی – تشخیص و درمان عفونت، بیماری و آسیب گوش‌ برای بهبود شنوایی و تعادل.
  • کارسینوم سلول سنگفرشی، ملانوما، سارکوم، پاپیلومای معکوس (تومور خوش خیم) و گرانولومای میانی نمونه‌های سرطان هستند.
  • مطالعات گوش، حلق و بینی درطول 50 سال گذشته گسترش یافته و اکنون بر سر و گردن تمرکز دارد.

بیماریهای گوش و حلق و بینی به این دلیل که با چند حس اصلی بدن در ارتباطند، دارای اهمیت ویژهای هستند. این روش، ترمیم افتادگی پلک با از بین بردن پوست، ماهیچه یا چربی اضافی است که در صورت درمان نشدن میتواند بینایی شخص را مختل کند. این روش نوعی جراحی زیبایی است و بیمار پس از انجام آن، به ندرت به بستری شدن در بیمارستان نیاز دارد. منظور از سرطان ناحیه ی سر و گردن، هر نوع سرطانی است که در سینوس ها، دهان، گلو و حنجره ایجاد می شود. سرطان های پوست سر، صورت و گردن نیز جزو سرطان های ناحیه ی سر و گردن محسوب می شوند و از طرفی، تومورها نیز می توانند روی تیروئید، پاراتیروئید و غدد بزاقی ایجاد شوند. روش جراحی بسته بینی از طریق سوراخ‌های بینی در داخل بینی انجام می‌شود؛ جراح در زیر پوست و روی برآمدگی بینی سوراخی ایجاد می‌کند.

فوق تخصص‌ها