معرفی بهترین پزشکان متخصص گوش،حلق و بینی در تهران-ماک پزشک

در برخی موارد خاص، بیماران دچار مشکلات حلق یا حنجره یا نیز می‌شوند. این بیماری‌ها می‌تواند منجر به مشکل در بلع یا تنفس و تورم غیرطبیعی و حتی سرگیجه شوند. تخصص گوش و حلق و بینی در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان گوش و حلق و بینی در شهرهای مختلف است.

جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

همین عامل باعث بروز علائمی مانند تب، سوزش و ناراحتی، درد و مشکلات خواب می‌شود. التهاب گلو عموماً مربوط به التهاب لوزه‌ها است؛ زیرا پشت گلو قرار دارند و با عفونت باکتریایی ملتهب می‌شوند. بیماران با دیدن علائمی مانند گلودرد، تورم لوزه‌ها، دیدن سفیدی یا زردی روی لوزه‌ها و مشکل بلع باید به دکتر مراجعه کنند. البته تب و ورم غدد گردن یا بوی بد دهان نیز نشانه‌های التهاب لوزه‌ها هستند. در جراحی بینی با هدف درمانی مشکلاتی همچون پولیپ بینی ، شکستگی بینی ، کجی بینی و غیره برطرف می گردد. همچنین برای اصلاح تومورهای یا سلول های سرطانی و حذف پلیپ بینی از روش جراحی بینی استفاده می شود.

  • این روش، ترمیم افتادگی پلک با از بین بردن پوست، ماهیچه یا چربی اضافی است که در صورت درمان نشدن میتواند بینایی شخص را مختل کند.
  • یک متخصص گوش و حلق و بینی باید سوابق خوبی در حرفه کاری خود داشته باشد.
  • رفلاکس موجب تحریک دیواره مری و ایجاد بیماری رفلاکس معده می گردد.
  • خوابی که به علت انسداد راه‌های هوایی کیفیت پایینی دارد باید معالجه شود.
  • تاریخ و ساعت مراجعه به پزشک را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید.
این تخصص شامل جراحی کاشت حلزون است که در آن یک دستگاه الکترونیکی پیچیده‌ی کوچک که عصب شنوایی را تحریک می‌کند، در گوش درونی (حلزون گوش) کاشته می‌شود. این متخصصان بسیاری از بیماری‌های مربوط به گوش، بینی و گلو را تشخیص می‌دهند و درمان می‌کنند. متخصص گوش و حلق و بیني موظف می باشد سلامت و رضایت بیمار را اولویت قرار دهد. پزشک ENT باید به طور کامل از بیماری هایی که مربوط به گوش و حلق و بینی می باشد آگاهی داشته باشد. این تخصص پزشکی به قرن نوزدهم میلادی زمانی که پزشکان تشخیص دادند، سر و گردن از یک سیستم پیوسته تشکیل شده اند، باز می گردد. پزشکان تکنیک ها و ابزارهایی را برای معاینه و معالجه مشکلات سر و گردن تهیه و در نهایت یک تخصص جدید پزشکی را پایه گذاری کردند.

متخصص حلق

وزوز گوش می تواند ناشی از اختلالات متابولیک باشد، وزوز گوش را ساده نگیرید و… اتواسکلروز بیماری است که معمولا به صورت ژنتیکی دیده می شود، هر چند ممکن … واژهٔ انگلیسی Otolaryngology از واژه‌های یونانی ὠτ) ot) به معنای گوش، λαρυγγ) laryng) به معنای گلو، و -logy به مجله پزشکی معنای مطالعه تشکیل شده‌است. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. کلیه حقوق علمی، مادی و معنوی این وب سایت متعلق به دکتر امین نوروزی می باشد . کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ویراتندرستی ایرانیان است.

البته امروزه شایع ترین علت مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی در کشور ما عمل جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) می‌باشد. درمان عارضه های مربوط به حفره بینی وجراحی همزمان سینوس و پولیپ یکی از مهارت های یک متخصص گوش و حلق و بینی می باشد. وی آلرژی ها، سینوزیت، اختلالات بویایی، پولیپ ها و انسداد بینی به دلیل انحراف تیغه بینی آن را تشخیص و برطرف می نماید.

تومورها می توانند در هر نقطه ای از بدن ایجاد شوند و شناسایی آنها برای تعیین یک دوره درمانی موثر، ضروری است. بسیاری از بیماری ها، از جمله آسیب به تارهای صوتی، ویروس ها، سرطان و ریفلاکس مزمن اسید معده می توانند منجر به اختلالات صدا شوند. این بیماری‌ها می‌توانند منجر به گرفتگی صدا، پایین‌تر بودن زیر و بمی صدا، خستگی صوتی و از دست دادن کامل صدا شوند. در عارضه ی انحراف تیغه بینی، این دیواره به شدت از خط وسط فاصله گرفته و معمولاً منجر به مشکلات تنفسی و سینوزیت مزمن می شود. مشکلات تنفسی می تواند از خفیف، مانند استریدور، تا حاد، مانند انسداد شدید راه هوایی، متغیر باشد. ابتلا به انواع مختلف بیماری‌های زمینه ای می تواند باعث بروز این مشکلات شود.

تیغه بینی یا سپتوم دیواره ای استخوانی ،غضروفی است که حفره بینی را به دو قسمت تقسیم می کند و انحراف آن منجر به مشکلات تنفسی و سینوزیت مزمن شود. GERD زمانی اتفاق می افتد که اسید معده و یا گاها محتویات معده، به درون لوله غذایی شما (مری) برگردد. رفلاکس موجب تحریک دیواره مری و ایجاد بیماری رفلاکس معده می گردد.

نحوه انتخاب بهترین متخصص گوش و حلق و بينی به شرح ذیل می باشد:

در مواقعی که پایانه های ریز عصب شنوایی در گوش دچار آسیب شده باشد. اما بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای پوست ضخیم و اسکلت ضعیف باشد، این نوع بینی همچنین دارای غدد چربی فراوانی در اطراف سوراخ های بینی می باشد که با فشار دادن دو انگشت چربی خارج می شود. و در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید. درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند.

با اسنپ دکتر می‌توانید ۲۴ ساعته و از همه جای دنیا مشاوره پزشکی و مشاوره روانشناسی بگیرید. اسنپ دکتر به صورت تخصصی و با حفظ حریم خصوصی، اقدام به ارایه مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی و مشاوره ویدئویی در زمینه‌ی بهترین متخصص گوش، حلق و بینی کرده است. می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان گوش، حلق و بینی تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص گوش، حلق و بینی خوب، مشکل خود را درمان کنید.

افرادی که متخصص گوش و حلق و بینی می شوند، درباره بیماری های گوش و بینی ، تومورهای سر و گردن ، جراحی های زیبایی صورت اطلاعات مفیدی دارند. متخصص گوش و حلق و بینی رشته ای از پزشکی می باشد که در آن مشکلات گوش و بینی و گلو ، سر و گردن مورد بررسی قرار گرفته و درمان می شود. مشکلاتی مثل کم شنوایی، پارگی و آسیب های پرده گوش، ضربه به گوش، گرفتگی کانال گوش، عفونت های حاد و مزمن، التهاب های گوش، تومورهای گوش، اختلالات تعادلی و سرگیجه های مرتبط با لابیرنتیت، بیماری منیر و … دکتر سید جواد محمدی متخصص گوش ، حلق و بینی دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.