تورو خداااا یه دکتر متخصص داخلی خوب بهم معرفی کنید تبادل نظر نی نی سایت-ماک پزشک

یکی از اساسی ترین تفاوت های میان پزشک عمومی و داخلی در این است که پزشک عمومی تنها دوره تحصیلی پزشکی عمومی را طی نموده است و تنها مدرک پزشکی عمومی را دارا می باشد، در صورتی که بهترین دکتر داخلی در ایران در راستای ادامه تحصیل تلاش می نماید و پس از دوره پزشکی عمومی، به دوره تخصصی و یا بالاتر هم چون کسب مدرک فوق تخصصی می پردازد. از این رو سطح علمی و تخصصی متخصصین داخلی بالاتر از پزشکان عمومی می باشد. چه کسی به عنوان دکتر داخلی شناخته می شود؟ دکتر داخلی بر روی مراقبت های لازم بزرگسالان تمرکز دارد و قادر به تشخیص طیف وسیعی از بیماری هایی که بزرگسالان را تهدید می کند، می باشند.

فوق تخصص گوارش ، کبد و مجاری صفراوی ، بالون …

در کنار تحصیلات، فاکتورهای دیگری مانند مهارت، مطالعه و پژوهش‌های علمی، به‌روز بودن اطلاعات پزشکی، تعهد و دلسوزی نیز شاخص‌های مهمی برای برتری یک پزشک بر دیگری است. بسیاری از پزشکان عمومی به دلیل انجام مطالعات و پژوهش‌های آزاد علم و مهارت بیشتری از آنچه که تحصیل کرده‌اند، دارند. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید.

همانطور که گفته شد یک متخصص داخلی بعد از گذراندن دوره های عمومی پزشکی وارد تخصص داخلی می شود. وظیفه تشخیص این بیماری از جمله خدمات متخصص داخلی است، البته پس از بررسی علائم در فرد و انجام معاینات لازم باید آزمایشات لازم را تجویز کند سپس پس از مشاهده جواب آزمایشات درمان و تجویز دارو را برای فرد شروع کند. این پزشک پس از تشخیص منشا درد و ناراحتی بیمار شروع به درمان و ارائه راهکار های مناسب برای ایجاد یک سبک زندگی جدید می نماید و در صورت لزوم بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع می دهد. برخلاف یک متخصص قلب که تنها قلب شما را درمان می‌کند، یک متخصص داخلی به شما در مدیریت تمامی بیماری‌های حاد و مزمنی که ممکن است به آن مبتلا باشید کمک می‌کند. یک متخصص داخلی ممکن است با دیگر پزشکان در ارتباط با سایر زمینه‌های پزشکی مشورت کند یا ممکن است توسط متخصص دیگری برای مشاوره با بیمار فراخوانده شود.

به عبارتی دیگر متخصصین داخلی برای مدیریت بیماریهایی که فرآیندهای بیماری تمایز نیافته یا چند سیستمی دارند، آموزش دیده اند. متخصصان داخلی، لزوماً تخصص کمتری را نسبت به متخصصان تک اندام ارائه نمی دهند، بلکه آنها برای ایفای نقش ویژه مراقبت از بیماران با مشکلات پیچیده و همزمان آموزش دیده اند. در تشخیص، درمان های غیر جراحی و پیشگیری از همه بیماری های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد. این پزشک بیماری هایی که بر اندام داخلی و سیستم بدن تاثیر می گذارند را بررسی و منشاء آن را تشخیص می دهد.

پیویو با افتخار در حوزه فروش اینترنتی محصولات معتبر و مورد نیاز برای هموطنان در اقصی نقاط کشور همراه شما خریداران محترم بوده تا لذت یک خرید اینترنتی امن را برای شما به ارمغان بیاورد و این بار با افتخار خدمتی دیگر از پیویو با نام پیویو مگ برای شما علاقه مندان به موضوعات و مباحث روز دنیا در خدمت شما خوانندگان محترم قرار خواهد گرفت. پیویو مگ راهی برای دسترسی آسان به اطلاعات، برای جویندگان می باشد تا زندگی را بر اساس بار اطلاعات غنی موجود بسازند. کلسترول بالا در صورت افزایش بیش از حد چربی ها در خون ایجاد می شود.کلسترول بالا مانند فشارخون علائم مشخصی ندارد و تنها راه تشخیص هم انجام دادن آزمایش خون است. ارائه اطلاعات برای مراقبت های لازم برای پیشگیری از بیماری های رایج چشم، گوش، پوست، سیستم عصبی و اندام های تولید مثل. عفونت‌های دستگاه تنفسی فوقانی (گوش‌ها، بینی، گلو، و سینوس‌ها) یا دستگاه تنفسی پایینی (نای، نایژه، و ریه‌ها) معمولاً در اثر یک ویروس ایجاد می‌شوند.

زیرا که تشخیص و درمان انواع بیماری ها را حساس می دانند و ترجیح می دهند که روند درمان با موفقیت زیاد و توسط مجرب ترین پزشک انجام شود. اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه جندی شاپور اهواز، اخذ درجه تخصصی پزشکی هسته ای از دانشگاه علوم پزشکی تهران، طی دوره پزشکی هسته ای در دانشگاه kanazawa ژاپن، طی دوره پزشکی هسته ای در دانشگاه Kyoto ژاپن، طی دوره پزشکی هسته ای در مرکز تحقیقات آموزشی … دکتر قربانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه پزشکی عمومی فارغ التحصیل شدند و سپس وارد دانشگاه علوم پزشکی گیلان گردیدند و دوره تخصصی خود را در زمینه بیماری های داخلی در آنجا گذراندند. دکتر علی اکبر قربانی در سال 1379 بورد تخصصی بیماری های داخلی را از دانشگاه علوم پزشکی گیلان اخذ نمودند. دکتر سید عباس شاهمرادی پس از دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی یزد، برای اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد.

زمانی که دچار آسم می شوید، راه های هوایی باریک تر شده و هوا کمتری وارد ریه ها می شود که در ادامه آن علایمی مانند تنگی قفسه سینه، مشکل تنفسی، سرفه، خس خس و مشکلات تنفسی دیگر ظاهر می شود. عفونت های حاد تنفسی به دو دسته عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی (بینی، گوش، سینوس ها و گلو) و عفونت های دستگاه تنفسی تحتانی (تراشه، ریه، برونش ها) که بخاطر وجود یک ویروس شکل می گیرند، شامل می شود. علائم بروز این گونه عفونت ها بستگی به سیستم هایی که دچار مشکل هستند، دارد. برای مثال، اگر عفونت باکتریایی ثانویه وجود داشته باشد، برای برطرف کردن مشکل نیاز به آنتی بیوتیک می باشد. ما بر آنیم با ارائه خدمات موثر، مطلوب و ایمن همواره به عنوان یک بیمارستان خصوصی طراز اول کشور در راستای ارتقای سلامت جامعه شناخته شویم.

دکتر اکبر شاه محمدی

شما هم برای مراجعه به پزشکان متخصص داخلی می‌توانید از نوبت‌دهی مطب آنلاین درمانکده استفاده کنید. دانشیار رشته زنان و زایمان در دانشگاه علوم پزشکی تهران، ریاست بخش زنان و زایمان … عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران (بیمارستان شریعتی)، عضو هيات تحريريه مجله Medical … دکتر داخلی با عمومی بیشتر از آنکه با یکدیگر تفاوت داشته باشند، شبیه هم هستند. برای مثال توصیه و تجویز غربالگری و آزمایشات پزشکی، ارائه اطلاعات و مشاوره، پیشگیری از بروز بیماری، بررسی علائم حیاتی، تشخیص بیماری، تجویز آزمایش و دارو، اقدامات اورژانسی در حیطه وظایف آنها قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد برای مراجعه به یک دکتر داخلی خوب تلاش می کنند که در ابتدا تحقیقات لازم را داشته باشند.

این شاخه از پزشکی طیف وسیعی از شرایطی را پوشش می دهد که بر اندام های داخل بدن تاثیر می گذارد. متخصصین داخلی فقط با بزرگسالان کار می کنند و نه با کودکان یا نوجوانان. حتی در برخی مواقع ممکن است بخاطر بیماری های بسیار جدی مانند دیابت یا نارسایی احتقانی قلب ایجاد شود.

  • درمان ها می تواند تنها از طریق پزشک داخلی پیگیری شود و یا متخصص داخلی برنامه ارجاع بیمار به یک متخصص در ناحیه درد را هماهنگ کند.
  • دکتر علی اکبر قربانی در سال 1379 بورد تخصصی بیماری های داخلی را از دانشگاه علوم پزشکی گیلان اخذ نمودند.
  • بلکه دکتر داخلی باید ابتدا وضعیت درمانی بیمار را بررسی کند تا بداند در چه مرحله ای از پیشرفت بیماری به سر می برد.
  • کار غده تیروئید تنظیم انرژی لازم برای بدن است که این انرژی از طریق هورمون های تیروئید دریافت می شود.

متخصصان داخلی با هر گونه بیماری و مشکلی که روبرو می شوند، به درمان آن می پردازند و پیچیدگی یا شیوع آن بیماری اصلا برایشان مهم نیست. چرا که آن ها برای درمان و تشخیص بیماری ها دوره های مختلفی گذرانده اند و می تواند چند بیماری را با هم تشخیص بدهند و به درمان مجله پزشکی آنها بپردازند. مطلبی که در اینجا اهمیت دارد این است که صرف داشتن یک علامت، مثلاً تنفسی، مانند سرفه، به فوق تخصص ریه مراجعه نکنید و پله های درمانی را به درستی طی کنید تا هم پزشک را از تشخیص های جامع دور نکنید و هم مجبور پرداخت هزینه های زیاد نشوید.