متخصص داخلی خوب در سقز بهترین متخصص داخلی در سقز پزشک خوب-ماک پزشک

باید بدانید که متخصصان داخلی می توانند در رشته های؛ گوارش، نفرولوژی، روماتولوژی، قلب و عروق، خون و سرطان، متابولیسم بیماری های ریه، گوارش، آلرژی و ایمن شناسی فوق تخصص بگیرند، در صورتی که پزشکان عمومی تحت آموزش چنین تخصص هایی قرار نگرفته اند. در سایت دکتریاب بخشی با نام پرسش و پاسخ پزشکی وجود دارد که شما می توانید سوالات بیماریهای داخلی خود را جهت دریافت مشاوره پزشکی مطرح کنید و این بخش به صورت رایگان سرویس دهی می‌کند. توجه داشته باشید که پاسخ گرفتن در این بخش با تاخیر انجام می شود و درصورتیکه نیاز دارید سریعتر با یک متخصص داخلی صحبت و مشاوره دریافت کنید حتی در روزهای تعطیل، می توانید از بخش مشاوره تلفنی دکتر داخلی سایت دکتریاب استفاده کنید. پزشک عمومی تنها دوره مربوط به پزشکی عمومی را طی می کند اما متخصص داخلی باید بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی، یک دوره تخصص 6-3 ساله را سپری کند تا بهتر بتواند وضعیت بیماران بزرگسال را بررسی نماید.

خانم دکتر مرجان امینی

دکتر امیرعباس رشیدی در سال ۸۹ موفق به کسب مدرک پزشکی عمومی خود از دانشگاه شهید بهشتی تهران شد. وی بعد از دو سال سابقه کاری به عنوان پزشک خانواده در استان کرمانشاه، تحصیل خود را در رشته داخلی با توجه به اینکه علاقه زیادی به بیماری داخلی بخصوص بیماری های خونی داشت، ادامه داد. سپس به مدت ۱۸ ماه برای گذراندن دوره تخصصی در بیمارستان زینبیه خورموج استان بوشهر خدمت کرد. بهترین دکتر داخلی در شیراز باید تجربه وسابقه بسیار درخشانی در زمینه درمان بیماری های داخلی در کارنامه شغلی خود ثبت کرده باشد. عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، عضو انجمن علوم آزمایشگاهی بالینی، عضو انجمن انگل شناسی ایران، عضو انجمن نظام پزشکی، … عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش، سردبیر و عضو هیئت تحریریه فصل نامه پزشکی و …

دکتر محمدعلی گوگانی

زمانی که به بیماری مبتلا می‌شوید، اولین پزشکی که می‌تواند به شما کمک کند، متخصص داخلی است. در واقع در این مرحله شما نمی‌دانید که چرا بیمار شده‌اید؟ این پزشکان با بررسی وضعیت سلامتی شما، تشخیص اولیه را خواهند داد و اقدامات درمانی را آغاز می‌کنند. بنابراین این پزشکان می‌توانند در درمان و تشخیص طیف وسیعی از بیماری‌ها از قلب و عروق و دیابت گرفته تا ناراحتی‌های پوستی به شما کمک کنند. اولین گام برای شناسایی بهترین دکتر داخلی در ایران این است که از اقوام و آشنایان تحقیقات محلی نمایید و در صورتی که قبلا به پزشک داخلی مراجعه کرده باشند و از دکتر مذکور رضایت کافی را داشته باشند، بهتر است که مشخصات پزشک موردنظر را بگیرید و به صورت تحقیق حضوری به مطب و یا کلینیک دکتر داخلی بروید و تحت درمان و بررسی های لازم قرار بگیرید.

آقای دکتر مرتضی رمضانی

دکتر لاریجانی مدیر مسئول مجله دیابت ایران، یکی از سرپرستان مرکز تحقیقاتی اخلاق پزشکی در پژوهش های دانشگاه علوم پزشکی تهران، جزء مشاوران سازمان بهداشت جهانی، رئیس شبکه تحقیقات دیابت و استئوپروز ایران، رئیس بخش غدد بیمارستان شریعتی، سردبیر مجله بیماری های خاص، رئیس پژوهشکده علوم غدد و متابولیسم بیمارستان شریعتی و هم چنین مدیر مسئول مجله نظام پزشکی می باشند. دکتر سید عباس شاهمرادی متخصص بیماری های داخلی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد ایشان همچنین دکترای عمومی خود را دانشگاه علوم پزشکی یزد دریافت کرده است‌. زمینه هایی که متخصص داخلی می‌تواند به عنوان فوق تخصص فعالیت کند ، شامل رشته نفرولوژی ، گوارش ، روماتولوژی ، قلب و عروق ، خون و سرطان ، غدد درون‌ریز و متابولیسم ، بیماری ریه و گوارش می باشد.زمانی که شما با یک مشکل جدی در سیستم بدنی خود مواجه می شوید و نمی دانید که منشاء اصلی آن به خاطر چیز لازم است که به یک دکتر داخلی مراجعه کنید. فارغ التحصیل پزشکی عمومی دانشگاه تهران و دستیاری جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ کسب رتبه اول در امتحانات کشوری؛ رتبه برتر دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی؛ اخذ بورد فوق تخصصی؛ دو سال فعالیت به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی … عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو انجمن ستون فقرات ایران، عضو انجمن … لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است.

دکتر هومن هوشنگی متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد فوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد و رشته تخصصی داخلی خود و فوق تخصصی گوارش و کبد را نیز از این دانشگاه تهران اخذ کرد. دکتر سارا طاهریان در لیست ما برای بهترین دکتر داخلی تهرانقرار دارند که چنانچه نیاز به مراجعه به دکتر داخلی خوبداشته و یا نیاز به مشاوره در مورد روش های مختلف جهت درمان بیماری های داخلی دارید ، می توانید با شماره تلفن ایشان جهت گرفتن نوبت ویزیت تماس بگیرید.همچنین اگر تا بحال توسط دکتر سارا طاهریان معاینه شده اید خواهشمندیم نظر خود را در مورد ایشان با ما به اشتراک بگذارید. دکتر مهناز ولی زاده متخصص بیماری های داخلی از دانشگاه شهید بهشتی و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد مجله پزشکی ایشان همچنین دوره آندوسکوپی دستگاه گوارش از مرکز تحقیقات گوارش و کبد تهران و دوره تکمیلی تخصصی از دانشگاه بریتیش کانادا و نیز دوره‌های تکمیلی تخصصی در زمینه بیماری های داخلی و گوارشی و آندوسکوپی گذرانده است. دکتر علی اصغر شاه دایی متولد سال ۱۳۴۷ موفق به دریافت مدرک دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران شد. وی همچنین مدرک تخصصی بیماری های داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرد.ایشان پایان نامه خود درباره درمان های نوین دیابت ارائه داده و در کلینیک های تخصصی دیابت موفقیت بسیاری در زمینه درمان دیابت از خود نشان داده است. دکتر علیرضا عارف زاده متولد سال ۱۳۵۴، فارغ التحصیل در رشته پزشکی عمومی بوده و رشته تخصصی خود در زمینه بیماری های داخلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراند.

کار غده تیروئید تنظیم انرژی لازم برای بدن است که این انرژی از طریق هورمون های تیروئید دریافت می شود. زمانی که تیروئید ضعیف شود یا کم کار باشد انرژی کافی برای بدن تولید نشده و متابولیسم بدن کاهش می یابد.برای آگاهی است که کم کار تیروئید لازم است یک آزمایش خون ساده انجام دهید. گاهی اوقات احساس خستگی بیش از حد و نداشتن انرژی کافی در طول روز به خاطر وجود بیماری هایی مانند کم خونی ، غده تیروئید ضعیف ، افسردگی و یا مشکلاتی در برنامه خواب وجود داشته باشد. کسانی که با آسم روبرو هستند، راه های هوایی آن ها دچار التهاب و حساس به آلرژن ها هستند.

  • پس از گذراندن تحصیلات متوسطه در دبیرستان کمال، در سال 1366 در رشته پزشکی عمومی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان پذیرفته شدند.
  • رشته داخلی یک رشته گسترده است، بنابراین کار یک متخصص داخلی متفاوت و متغیر است.
  • البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است!
  • در ضمن دکتر بنی هاشمی فعالیت های آکادمیکی مختلفی انجام داده اند که شامل عضویت شان در هیات علمی دانشگاه آزاد شیراز، فعالیت داشتن به عنوان استادیار دانشگاه و همچنین عضویت در انجمن متخصصین داخلی ایران می باشد؛ ایشان 18 سال سابقه بسیار خوب در این زمینه دارند و با لقب بهترین دکتر داخلی در شیراز شناخته می شوند.
  • متخصصان داخلی زایمان یا هر نوع عمل جراحی دیگری انجام نمی دهند و هرگز به درمان بیماری کودکان نمی پردازند.

فرض کنید فردی در قفسه سینه احساس دردی ناگهانی و شدید می کند، عوامل مختلفی مانند حمله قلبی، برونشیت، آسم، ورم معده، التهاب مری، سینه پهلو و … می توانند ایجاد کننده این درد باشند.پزشک داخلی با بررسی علائم دیگر و با توجه به دانش و مهارت خاصی که آموخته است. فشار خون بالا معمولاً نشانه‌ای ندارد، اما برای کاهش ریسک حمله‌ قلبی، سکته قلبی حاد، نارسایی کلیه، و دیگر عارضه‌های شدید درمان آن بسیار مهم است. همانطور که گفته شد، پزشکان داخلی برای ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی پیشگیرانه نیز آموزش دیده‌اند. این موارد می تواند شامل واکسیناسیون، مشاوره تغذیه، معاینات سلامتی و غربالگری به منظور برطرف کردن مشکلات رایج سلامتی باشند.