لیست بهترین دکترهای متخصص داخلی دکتر فوق تخصص داخلی دکترتو-ماک پزشک

دکتر حامد زارعی یکی از بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در زمینه تخصصی خویش یعنی بیماری ها داخلی، قلب و عروق، ریه، گوارش و آندوسکوپی، دیابت و هم چنین غدد و روماتولوژی تحقیقات متعددی را به انجام رسانده اند. ایشان در شهر شیراز به عنوان پزشک نمونه، چهار بار برگزیده شده اند و 23 سال سابقه درخشانی را ارائه خدمات نموده اند. دکتر منصوره فریدنیا فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران می باشد. دارای دکترای تخصصی در رشته بیماری های داخلی از دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشد.

  • پزشکان عمومی صرفا همان ۷ یا ۸ سال ابتدایی را می‌گذارنند، در حالی که متخصصان داخلی علاوه‌بر آن به مدت چهار سال دیگر در این رشته تحصیل می‌کنند.
  • عواملی مانند تغییرات نحو زندگی، کاهش وزن، ورزش کردن، و تغییر در برنامه غذایی نیز ممکن است در درمان دیابت تاثیر گذار باشد.
  • به عبارتی اگر شما علامتی از یک بیماری، مثل تب و یا سرفه دارید، در مرحله اول ویزیت یک متخصص داخلی برای شما بسیار کارامد است.
  • جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید.
  • اولین گام برای شناسایی بهترین دکتر داخلی در ایران این است که از اقوام و آشنایان تحقیقات محلی نمایید و در صورتی که قبلا به پزشک داخلی مراجعه کرده باشند و از دکتر مذکور رضایت کافی را داشته باشند، بهتر است که مشخصات پزشک موردنظر را بگیرید و به صورت تحقیق حضوری به مطب و یا کلینیک دکتر داخلی بروید و تحت درمان و بررسی های لازم قرار بگیرید.
  • برای مثال اگر بخواهید از دکتر فوق تخصص ریه نوبت ویزیت بگیرید، کافی است به سایت مراجعه کرده و تخصص مورد نظر را جستجو کنید.

پزشک داخلی باید در هر مرحله از درمان که نیاز به متخصص دیگر را الزامی دانست ،بیمار را به او ارجاع دهد. سپس دکتر داخلی به عنوان یک مشاور در کنار متخصص مربوطه قرار خواهد گرفت.در ادامه این مقاله بهترین دکتر متخصص داخلی در مشهد را به شما معرفی میکنیم. رشته تخصصی داخلی به عنوان یک رشته مادر، بررسی طیف گسترده‌ای از شرایط و بیماری‌هایی که بر روی اندام‌های داخلی بدن تأثیر می‌گذارد را پوشش می‌دهد. به همین دلیل در میان انواع تخصص پزشکی، به عنوان اولین نقطه اطمینان تشخیص و درمان بیماری، مورد توجه جامعه پزشکی و بیماران است. از طرفی، کار یک متخصص داخلی چالش‌برانگیز است؛ زیرا با بسیاری از شرایط و بیماری‌های مختلف روبرو است.

حداقل ۳ سال از دوره ۷ ساله پزشکی آنها مختص به یادگیری نحوه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های بزرگسالان اختصاص داده شده است. دوره تخصص داخلی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی آغاز می شود و به کسی که این دوره را طی می کند، متخصص داخلی گفته می شود. لیست کاملی از بیماری‌های مختلفی مانند کم‌کاری تیروئید، برونشیت و بیماری‌های عفونتی وجود دارند که باعث شده تا شما به پزشک متخصص داخلی نیاز پیدا کنید. برای رهایی از درد و درمان بیماری خود می‌توانید از لیست بهترین پزشکان متخصص داخلی نوبت دریافت مجله پزشکی کنید. پزشکانی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و به تشخیص و درمان بیماری های شایع که نیاز به جراحی برای درمان آن ها نیست می پردازند.به زبان ساده، متخصص داخلی مسئول رسیدگی همه جانبه به شرایط داخلی و اختلالات سلامتی در بزرگسالان و کودکان است. متخصص داخلی اجازه عمل جراحی را ندارد بلکه تنها وظیفه مراقبت طولانی مدت از بیمار را بر عهده دارد، به این معنا که باید یک برنامه درمانی برای بیمار تدوین کرده و بر اساس آن، روش های درمانی مختلف را اعمال نماید تا بهبودی کامل به دست آید.

اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخذ درجه تخصصی آسیب شناسی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، گذراندن دوره Rewiue IHC، گذراندن دوره یک ماهه تومورهای پستان و دستگاه تناسلی زنان با آقای دکتر معین فر (استاد دانشگاه اتریش)، گذراندن دوره Thin prep، گذراندن دوره … برای تشخیص و درمان بیماری های داخلی باید به متخصص داخلی مراجعه نمود اما همان گونه که می دانید معاینه هر سیستم درونی بدن نیاز به تخصص خاص خود را دارد لذا اکنون این سوال مطرح می شود که تخصص داخلی دقیقا چه مواردی را شامل می شود. به طور کلی پزشک داخلی به کسی گفته می شود که وظیفه تشخیص و درمان پزشکی به غیر از جراحی را در بزرگسالان برعهده دارد.

جهت دریافت راهنمای نوبت‌دهی و مشاوره آنلاین با بهترین دکترهای متخصص داخلی مشهد و همچنین به منظور پیدا کردن بهترین متخصص داخلی می توانید از طریق اپلیکیشن و نیز وب سایت دکترتو اقدام کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن نوبت خود را ثبت کنید. دکتر داخلی با عمومی بیشتر از آنکه با یکدیگر تفاوت داشته باشند، شبیه هم هستند. متخصص داخلی در بیمارستان ها و درمانگاه ها فعالیت می کنند که می توانند طیف وسیعی از بیماری های داخلی را تشخیص و تحت درمان خود قرار دهند. دکتر داخلی به عنوان مشاور در تمام بیماری های داخلی می تواند حضور داشته باشد لذا زمانی که بیمار برای اولین بار به او مراجعه نمود باید تمامی آزمایش ها و تست های لازم را از او به عمل بیاورد تا پزشک متخصص مربوطه در زمان معاینه بیمار، یک گام جلو باشد. بهترین دکتر داخلی در ایران زمان کافی به منظور مشاوره و توضیحات لازم را در اختیار بیمار قرار می دهد و هم چنین بیمار را از نوع بیماری خویش و روش درمانی آن روشن می سازد. در صورت احساس شدید در ناحیه قفسه سینه به خصوص در ناحیه بازوی چپ و داشتن حالت تهوع و تنگی نفس شدید حتما به یک دکتر داخلی مراجعه کنید.

در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص داخلی در تهران را مشاهده نمایید. صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند. مجموعه درمانکده شرایطی را فراهم کرده است تا دسترسی شما به پزشکان داخلی و متخصص راحت‌تر شود. با مراجعه به سایت می‌توانید به طور آنلاین از بهترین دکتر زنان در تهران، قلب، اطفال، گوارش، مغز و اعصاب، دکتر فوق تخصص ریه و… نوبت بگیرید.

◀ دکتر مهدی شاهرخی دکتر داخلی جنوب تهران

دکتر سید امیر طاهری متخصص بیماری های داخلی، فوق تخصص گوارش، کبد و مجرای صفراوی می باشد. عضو هيئت علمي و استاد گروه بيهوشي بيمارستان اميراعلم، عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران، برگزاری کارگاه آموزشی احياء قلبي ريوي براي پزشگان عمومي … ايشان تحصيلات عالي خود را در رشته پزشكي دانشكدة پزشكي دانشگاه كرمان آغاز كرد و به سال 1368 فارغ‌التحصيل شد. وي در سال 1371 موفق به اخذ درجة تخصصي در رشتة كودكان از دانشگاه علوم پزشكي كرمان گرديد. دكتراي تخصصي جراحي ارتوپدي دانشيار پايه 30 گروه ارتوپدي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي دبير سابق هيئت امتحانات گواهينامه بورد ارتوپدي رئيس اسبق مركز اورژانس معاون طرح و برنامه وزارت بهداري معاونت حقوق و پارلماني وزارت بهداشت و درمان مشاور وزير بهداشت و درمان رئيس سازمان بهزيستي عضو هيئت … برای مثال سرفه شما می‌تواند یک علامت گوارشی باشد نه تنفسی و توسط پزشک عمومی و یا داخلی درمان شود و شما با مراجعه اشتباه به فوق تخصص ریه، هم از تشخیص صحیح دور شده اید و هم هزینه بیشتری متحمل شده اید.

لیست تمام متخصص های داخلی ایران

فارغ التحصيل دانشكده داروسازي تبريز؛ مدير عامل بهداري استان سمنان؛ مديركل دارو و تجهيزات پزشكي؛ مدير كل نظارت بر امور دارويي، غذايي، بهداشتي، آرايشي و مواد مخدر؛ مدير عامل و عضو هيات مديره چند شركت دارويي؛ معاون وزير بهداشت؛ رئيس سازمان غذا و دارو؛ عضو هيات مديره و شوراي … عضو هيئت علمي و دانشيار گروه زنان و زايمان در بخش نازايي و IVF بيمارستان شريعتي، … آره عزیزم تشخیصشون خیلی خوب بود داروهایی که به من دادن کاملا جواب داد خدارو شکر خیلی بهترم، بعد درمان دیگه لایف استایلم رو هم تغییر دادم که دیگه دچار مشکل نشم.

معروفیت آنها به خاطر تشخیص درست نوع بیماری و انتخاب بهترین راه برای درمان می باشد. کمبود انرژی و خستگی بیش از اندازه علائم بسیاری از بیماری ها مانند کم خونی، غده تیروئید، ضعف و افسردگی و اختلالات خواب می باشد. در کنار خستگی ممکن است بیماری های دیگری مانند دیابت و نارسایی احتقانی قلب ظاهر شود.

سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص داخلی در مشهد دریافت نمایید. جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان مشهد را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید. جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید. خدماتی که ملاحظه می‌کنید به وسیله بهترین پزشکان ایران و در نرم افزار مدیریت مطب پذیرش۲۴ مورد پیگیری قرار می‌گیرد. دکتر نیلوفر نیک پور متخصص داخلی و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشد.

دکتر محمدتقی مجیدپور