لیست بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در تهران-ماک پزشک

شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان گوش و حلق و بینی یک دکتر گوش و حلق و بینی خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر گوش و حلق و بینی خود را مشاهده کنید. متخصص گوش و حلق و بینی در خصوص درمان بیماری های حنجره، قسمت بالایی دستگاه گوارش و مری و اختلالات صدا و بلع تخصص دارد. متخصصان گوش، حلق و بینی، تعدادی راه حل جراحی برای رفع خروپف و آپنه انسدادی خواب دارند.

یک متخصص گوش ،حلق ،بینی باید سلامت بیمار را اولویت کاری خود قرار دهد و زمان کافی را برای درمان و راهنمایی بیمار بگذارد. در جراحی سر و گردن و حنجره در صورتی که توده ای در آن ها وجود داشته باشد پس از بررسی و آزمایشات مختلف اقدام به درمان و برداشتن آن ها می شود. بهتر است بدانید که جراحی زیبایی بینی بر روی دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی انجام مجله پزشکی می شود این تقسیم بندی را جراحان بینی بر اساس ویژگی هایی که بینی دارد انجام داده اند. جراحی بینی و عمل بینی زیباترین و مهمترین و حساسترین شاخه گوش و حلق و بینی است. برای تشخیص بیماری، پزشک با توجه به علائم موجود بعد از معاینه و مشاهده کانال گوش (اتوسکوپی) از ابزارهای مختلفی مثل تست های شنوایی سنجی یا روش های تصویربرداری استفاده می‌کند.

چه زمانی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید؟

امروزه با دستگاه ناویگاسیون انقلابی در زمینه پولیپوز بینی ایجاد شده است. جراحی بینی، جراحی پلاستیک و جراحی پلاستیک زیبایی را هم متخصصان ENT انجام می دهند. برای مثال متخصص مغز و اعصاب مشکلات مربوط به مغز یا سیستم اعصاب را درمان می‌کند و متخصصان چشم در درمان مشکلات مربوط به چشم و بینایی تبحر دارند. دکتر امید ابراهیمی متولد سال 1351 ، فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی در سال 1377 از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. سپس در سال 1383 با اخذ رتبه اول بورد تخصصی گوش و حلق و بینی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرد. دکتر منصور نصیری نژاد متخصص گوش، حلق و بینی با بیش از پنج هزار عمل اتوپلاستی موفق از باتجربه‌ترین جراحان در حیطه‌ی جراحی اتوپلاستی گوش هستند.

  • حتی خوردن نوشیدن شان هم درست شود، و مشکلات سرگیجه شان نیز درمان شود.
  • اما به بسیاری از این صحبت‌ها نمی‌توان اعتماد کرد و برای یافتن جواب بهتر است که در منابع معتبر به جست و جو پرداخت.
  • به این نکته توجه داشته باشید که جراحی زیبایی گوش تاثیری بر روی شنوایی فرد نمی گذارد.
  • خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند.
  • متخصص گوش، حلق و بینی روی سیستم‌هایی مانند سیستم تنفسی تمرکز دارد؛ اما بیماری‌های مرتبط با حنجره، سینوس‌ها و ساختار صورت و گردن را نیز درمان می‌کند.

دسترسی همیشگی بیمار به دکتر یکی از الزامات یک سیستم درمانی حرفه ای است. بخاطر همین ، بیماران پس از عمل در صورت نیاز در هر ساعت شبانه روز می تواند با تلفن همراه دکتر ابیانه به شماره ۰۹۱۲۶۲۶۲۰ تماس بگیرند. یکی از افرادی است که روش جراحی بینی بدون بی هوشی (تیپ پلاستی) انجام می دهد. باید اعتراف کنیم، شکست‌هایی زیادی را تجربه کردیم اما روزهای خوب هم از راه رسید. با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید. خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند.

جهت انجام معاینات مختلف گوش و حلق وبینی و نیز خارج کردن اجسام خارجی آمادگی کامل دارد. مشکلات خواب مثل خروپف یا آپنه انسدادی خواب (باریک بودن راه‌های هوایی یا انسداد آن و در نتیجه وقفه کوتاه تنفسی در خواب را آپنه می‌گویند.) نیز در حوزه کاری این متخصصان قرار دارد. یک پزشک عمومی بعد از شرکت در آزمون تخصصی و قبولی در این رشته به مدت پنج سال آموزش های لازم را فرامی‌گیرد و به طبابت می‌پردازد. بنابراین اگر مشکلتان به هر یک از زمینه های نام برده شده مربوط باشد ، دقت داشته باشید که متخصص انتخابی فلوشیپ خاص را داشته باشد. اگر به دنبال آدرس دکتر گوش مشخصی می‌گردید، تنها کافی است نام او را در نوار جستجوی پلتفرم دکتردکتر تایپ کنید. بعد از آن، پروفایل پزشک مورد نظرتان بارگذاری می‌‌شود و با کلیک روی آن، می‌توانید آدرس و اطلاعات تماس مطب را ببینید.

متخصص گوش ،حلق ، بینی و پلاستیک بینی

عفونت سینوس ها در طولانی مدت، پولیپ بینی یا انحراف تیغه بینی می تواند در سینوزیت مزمن نقش داشته باشد. مشکلات تنفسی می تواند مانند استریدور( تنفس صدادار) خفیف، یا مانند انسداد شدید راه های هوایی خطرناک باشند.انواع بیماری ها در فرد می تواند این مشکلات را ایجاد کند. متخصصان اغلب می توانند نمونه برداری از ضایعات کوچک و سرطان های سطحی پوست را تحت بی حسی موضعی در یک محیط سرپایی انجام دهند. جراح، بیوپسی یا نمونه برداری را برای شناسایی ضایعات و تومورهای مشکوک انجام می دهد.