معرفي و جستجوی پزشکان-ماک پزشک

و بعد از اخد مدرک تخصصی شروع به فعالیت در زمینه داخلی در شهر کرج کرد. وی هم اکنون دارای بیش از ۲۷ سال سابقه و تجربه ارزشمند در زمینه درمان بیماری های داخلی دارد. دکتر سید علی اکبر بنی هاشمی متخصص داخلی هستند؛ ایشان توانستند با موفقیت مدرک دکترای پزشکی عمومی شان را در سال 1374 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ کنند و پس از آن در سال 1379 دوره تخصص بیماری های داخلی شان را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پایان رساندند و مدرک فلوشیپ غدد و دیابت (دیابتولوژیست) را در سال 1382 از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ کردند و فارغ التحصیل شدند. دکتر آیت اله ساسان نیا متخصص داخلی می باشند که در سال 1373 دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اتمام رساندند و سپس در سال 1383 مدرک تخصصی بیماری های داخلی را اخذ نمودند. دکتر ساسان نیا عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و هم چنین دارای سابقه تدریس به مدت پنج سال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز واحد پردیس می باشند. دکتر صابر سادات امینی فوق تخصص بیماری های غدد و متابولیسم و متخصص داخلی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران می باشد.

بهترین دکتر داخلی تهران + شماره تماس و آدرس مطب

رشته تخصصی بیماریهای داخلی یکی از قدیمی‌ترین رشته‌های تخصصی موجود در ایران می‌باشد. تا قبل از سال ۱۳۵۷ تنها تعداد اندکی از دانشگاه‌ها در این رشته دستیار می‌پذیرفتند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش آموزش عالی در کشور و همچنین تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد دانشگاه‌های مجری این برنامه افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد. به مرور زمان رشته‌های تخصصی بیماری‌های مغز و اعصاب، بیماری‌های عفونی و گرمسیری و قلب و عروق از این تخصص جدا شدند. برای ملاقات با پزشکان داخلی و عمومی برتر در تمامی نقاط استان تهران و البرز می‌توانید از خدمات آنلاین مجموعه درمانکده بهره ببرید. در صورتیکه نیاز به پزشکان متخصص و فوق متخصص نیز داشته باشید، این مجموعه می‌تواند مسیر رسیدن شما به آنها را کوتاه‌تر کند.

دکتر فریده فروتنی

با توجه به سطح بیماری دیابت درمان آن ممکن است با تزریق انسولین به صورت روزانه یا با مصرف دارو انجام شود.موارد دیگری مانند کم کردن اضافه وزن ، ورزش و تغییرات برنامه غذایی برای درمان دیابت تاثیر مستقیم می گذارد. مشکل تیروئید با انجام یک آزمایش به راحتی قابل تشخیص است و درمان این بیماری با مصرف دارو برای بازگرداندن سطح هورمون کافی است. اما دیابت چگونه اتفاق می افتد؟ دیابت زمانی اتفاق می افتد که بیش از حد کم باشد و یا مقاومت در برابر انسولین وجود داشته باشد. به مدت ۵ سال سابقه ریاست بخش داخلی بیمارستان ابن سینا واقع در همدان را دارد. هم اکنون ریاست بخش داخلی بیمارستان خانواده ی ارتش تهران را برعهده دارد. دکتر باید با بیماران خود رفتار بسیار متشخصانه و محترمانه ای داشته باشد و بتواند هر یک سوالاتشان را به درستی و با دقت پاسخ دهد.

  • امکان دریافت نوبت با تلفن گویا نیز برای بسیاری از پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید.
  • فردی که دارای بیماری آسم می باشد راه های هوایی آن دچار اختلال شده و نسبت به مواردی حساس و ملتهب می شود.
  • یکی از اساسی ترین تفاوت های میان پزشک عمومی و داخلی در این است که پزشک عمومی تنها دوره تحصیلی پزشکی عمومی را طی نموده است و تنها مدرک پزشکی عمومی را دارا می باشد، در صورتی که بهترین دکتر داخلی در ایران در راستای ادامه تحصیل تلاش می نماید و پس از دوره پزشکی عمومی، به دوره تخصصی و یا بالاتر هم چون کسب مدرک فوق تخصصی می پردازد.
  • می‌توان گفت اگر نمی‌دانید باید به چه دکتری مراجعه کنید، به احتمال زیاد نیاز است با دکتر متخصص داخلی صحبت کنید.
  • در کنار خستگی ممکن است بیماری های دیگری مانند دیابت و نارسایی احتقانی قلب ظاهر شود.
  • در اولین ملاقات باید داروهای مصرفی را نیز با خود به همراه داشته باشید تا دکتر متخصص از تجویز داروهای تکراری خودداری کند.
دکتر عمومی ، پزشکی است که مهارت‌های نسبی در درمان و تشخیص بیماری‌های متعدد را دارد. آنها نیز در مورد ارگان‌های مختلف بدن دانش و اطلاعات کلی دارند و در صورت مواجه با شرایط خاص، بیمار را به متخصص ارجاع خواهند داد. خیر، متخصص داخلی جراحی انجام نمی‌دهد اما می‌تواند با توجه به وضعیت بیمار، جراحی را به عنوان درمان پیشنهاد کند.

دکتر با من راهکاری ساده و سریع و 24 ساعته برای دسترسی به خدمات پزشکی از سراسر جهان برای ایرانیان عزیز است. دسترسی آسان و سریع به خدمات پزشکی و سلامت را با چند کلیک و تنها با مشخص کردن نیاز خود در حوزه پزشکی، روانشناسی و لوازم پزشکی در دکتر با من تجربه کنید. اگر نسبت به غذاهایی که میخورید و یا داروهایی که مصرف می کنید واکنش غیرعادی بدن را دارید حتما و سریع به یک متخصص داخلی مراجعه کنید.بیشتر از 25% مردم دنیا دچار آلرژی مجله پزشکی های مختلف هستند.آلرژی میتواند علائمی مثل آبریزش بینی،سرفه در برابر گرده های گیاهان، خارش، عطسه و همچنین آبریزی از بینی باشد.همچنین میتوانید برای ویزیت از خدمات ویزیت پزشک در منزل هوم ویزیت استفاده کنید. تخصص داخلی عمومی یا تخصص داخلی، شاخه‌ای از پزشکی است که پزشک با تحصیل آن، در زمینه شناخت و درمان بیماری‌های اندام‌های داخلی بدن تخصص پیدا کرده و می‌تواند به بررسی علائم و بیماری‌های ارگان‌های مختلف بدن بپردازد.

البته در نظر داشته باشید که انتقال کرونا در مراکز درمانی، سه برابر اماکن عادی است! با این وجود مجله خبری پزشکی می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین داخلی ، تلفنی و متنی گفتگو کنید. این دسته از پزشکان می توانند با انجام انواع روش های تشخیصی به ارزیابی وضعیت بیماری افراد بپردازند سپس در صورتی که نیاز باشد افراد به متخصصین دیگر مراجعه کنند آن ها را راهنمایی کنند. پزشکان داخلی می‌توانند برای تایید یا رد بارداری، آزمایش خون بارداری را تجویز کنند. پس از آن بیمار به متخصص زنان معرفی می‌شود تا بررسی‌های دقیق‌تر انجام شود.

دکتر سیدعلی چهراقی

دکتر آجیلیان در سال 1380 در دانشگاه علوم پزشکی تهران دوره تخصصی خود را در زمینه داخلی، گوارش و غدد فارغ التحصیل شدند. نباید شما بهترین دکتر داخلی در شیراز را با پزشک عمومی اشتباه بگیرید زیرا دکتر داخلی تخصص دارد و می تواند با ادامه تحصیل در 7 رشته متفاوت تخصص بگیرد که شامل رشته نفرولوژی، گوارش، روماتولوژی، قلب و عروق، خون و سرطان، غدد درون ریز و متابولیسم، بیماری ریه و گوارش می باشد. دکتر با من به منظور بهبود و تسریع روند درمان بیماری هموطنان عزیز، با همکار بهترین پزشکان متخصص داخلی، امکان نوبت دهی آنلاین بهترین پزشکان متخصص داخلی، دکتر فوق تخصص داخلی در تهران را برای شما فراهم کرده است. که به راحتی می توانید بدون مراجعه حضوری و تنها با چند کلیک از متخصص داخلی شرق تهران، متخصص داخلی غرب تهران، متخصص داخلی جنوب تهران، متخصص داخلی شمال تهران، دکتر داخلی فوق تخصص، متخصص داخلی خانم و سایر پزشکان این حوزه نوبت بگیرید.