فوق تخصص گوش پروفسور علی محمد اصغری فوق تخصص گوش حلق بینی در تهران-ماک پزشک

و انتخاب شهر مورد نظر خود می توانید؛ دکترهای متخصص و فوق تخصص گوش حلق بینی فعال را مشاهده کرده و با مراجعه به پروفایل دکتر مورد نظر خود، نوبت‌های آزاد را مشاهده کرده و به صورت آنلاین نوبت بگیرید. یکی از موثر ترین روش های انتخاب بهترین دکتر گوش و حلق و بینی ، پرس و جو از دوستان و اطرافیان می باشد. افرادی که اختلالاتی در گوش، حلق و بینی دارند، نیاز دارند که نزد یک متخصص مراجعه کنند تا تحت درمان قرار گیرند و تنفس شان بهتر شود. در این روش جراحی زیبایی بینی جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می کند. گاهی اوقات ، مشکلات بینایی ، شنیداری و بویایی به خاطر اختلالات سر و گردن به وجود می آید که تشخیص آن برعهده پزشکان این تخصص است.

  • همچنین با کلیک روی پروفایل هر پزشک، می‌توانید نظرات مراجعین قبلی پزشک مورد نظر را بخوانید.
  • متخصص گوش و حلق و بینی به درمان پزشکی و جراحی از دست دادن شنوایی، عفونت گوش، اختلالات تعادل، صدای وز وز در داخل گوش، درد در عصب، صورت و جمجمه اقدام می نماید.
  • برای پیدا کردن متخصصان گوش، حلق و بینی مجرب در شهر ری مجتمع درمانگاهی خیریه ولی عصر دکتر عبدالحمید حسین نیا و دکتر منصور نصیری نژاد را معرفی میکند.
  • با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید.
  • چه شنوایی از دست داده باشید چه دلیل زیرلایه ای داشته باشد، یا اختلال گفتاری، نگرانی های بالانس، یا مشکلات بلع، متخصص گوش،حلق و بینی به شما در این زمینه و تشخیص آن کمک می کند.

تومورها می توانند در هر نقطه ای از بدن ایجاد شوند و شناسایی آنها برای تعیین یک دوره درمانی موثر، ضروری است. بسیاری از بیماری ها، از جمله آسیب به تارهای صوتی، ویروس ها، سرطان و ریفلاکس مزمن اسید معده می توانند منجر به اختلالات صدا شوند. این بیماری‌ها می‌توانند منجر به گرفتگی صدا، پایین‌تر بودن زیر و بمی صدا، خستگی صوتی و از دست دادن کامل صدا شوند. در عارضه ی انحراف تیغه بینی، این دیواره به شدت از خط وسط فاصله گرفته و معمولاً منجر به مشکلات تنفسی و سینوزیت مزمن می شود. مشکلات تنفسی می تواند از خفیف، مانند استریدور، تا حاد، مانند انسداد شدید راه هوایی، متغیر باشد. ابتلا به انواع مختلف بیماری‌های زمینه ای می تواند باعث بروز این مشکلات شود.

متخصص گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن

مراقبت از فضای بینی و سینوس ها یکی از ابتدایی ترین وظایف متخصص گوش و حلق و بینی است. مشکلاتی که در فضای بینی بوجود می آید از قبیل آلرژی ، اختلالات بویایی،پولیپ و گرفتگی بینی در حوزه ی درمانی این متخصصان قرار دارد. گوش، حلق و بینی سه اندام مهم بدن انسان هستند که وظایفی حیاتی بر عهده دارند. به خاطر پیچیدگی‌هایی که در این بافت‌ها وجود دارد، علائم متعددی نشان‌دهندۀ آسیب وارد شده بر آن‌ها هستند.

متخصص گوش و حلق و بینی ، جراحی زیبایی بینی

یک روش جراحی برای ایجاد یک حفره تنفسی در قدام گردن برای تنفس است. متخصص گوش و حلق و بینی می تواند برای حفظ راه تنفسی بیمار یا کاهش ترشحات ریه ها از این روش استفاده کنند. تراكستومي ممكن است به صورت اورژانسی در مواردی مانند سرطان حنجره پیشرفته که با انسداد راه هوایی همراه است ضروری باشد. حدود سی و پنج میلیون نفر از سینوزیت حاد رنج میبرند و این مشکل یکی از مشکلات عمده در ایالت متحده است.

جراحی بینی یا رینوپلاستی که شامل جراحی سینوزیت و جراحی های زیبایی بینی می شود. برای تشخیص بیماری، پزشک از معاینه حفره بینی (رینوسکوپی)، اندوسکوپی بینی و روش های تصویربرداری مختلف استفاده می‌کند. واژه‌ی اتولارینگولوژی (گوش و حلق‌شناسی)، با وجود طولانی بودن، مخفف اتورینولارینگولوژی (گوش، حلق و بینی شناسی) است. مجله پزشکی این جراحی برای برداشتن غدد لنفاوی یا توده های سرطانی از گردن با بیهوشی عمومی انجام می شود. در روش جراحی رادیکال گردن تمام بافت محل درگیر با تومور همراه با عضلات، اعصاب، غدد بزاقی و عروق اصلی این ناحیه برداشته می شود . سرطلن و توده های گردن، حنجره، سینوس یا داخل حفره بینی توسط این متخصص جراحی می شود.

متخصصان گوش و حلق و بینی با تلفیق دانش پزشکی و مهارت های جراحی برای درمان بیماران خود، میتوانند طیف وسیعی از بیماری‌ها را تشخیص داده و نسبت به درمان آن اقدام کنند. برای پیدا کردن متخصصان گوش، حلق و بینی مجرب در شهر ری مجتمع درمانگاهی خیریه ولی عصر دکتر عبدالحمید حسین نیا و دکتر منصور نصیری نژاد را معرفی میکند. نه تنها متخصصین گوش، حلق و بینی پزشک هستند بلکه می توانند عمل های جراحی برای درمان عارضه های مربوط به گوش، حلق و بینی را نیز انجام دهند. بهتر است به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید تا در صورت وجود مشکل، بررسی و درمان لازم صورت گیرد. سپس به کشور برگشت و تحصیل خود را در رشته گوش ، حلق و بینی در دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه داد.

اما در برخی از مواقع ، واکس ایجاد شده در گوش تجمع می کند و باعث کاهش شنوایی ، وزوز گوش ، درد گوش و غیره می شود که در این صورت ، بهتر است به یک دكتر فوق تخصص گوش مراجعه کنید تا جرمی را که در گوش تجمع یافته است از آن خارج کند. دکتر مهدی سلیمانپور ، در سال ۱۳۸۹ مدرک فلوشیپ اتولوژی ( فوق تخصص گوش ) خود را گرفته اند. معمولا افرادی که جراحی بینی ، انجام داده اند پس از گذشت چند روز می توانند به روال زندگی خود برگردند اما باید تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنند. خیر ، اما بهتر است افراد پس از اتمام دوره بلوغ ، اقدام به انجام جراحی بینی کنند زیرا در آن زمان رشد بینی کامل شده است.

وظایف متخصص گوش و حلق و بینی به نوع بیماری و تخصص اضافی آن‌ها بستگی دارد. کودکان – برخی بیماری‌های گوش، حلق و بینی مادرزادی هستند و باید در سنین پایین درمان شوند. درمان‌ها طیف وسیعی دارند و شامل کاشت حلزون و دیگر دستگاه‌های شنوایی قابل کاشت، جراحی سر و گردن و درمان بیماری‌های نادر از جمله آرترزی کوآن (انسداد پشت مسیر بینی توسط استخوان یا بافت) هستند.

بنابراین برای انتخاب جراح مناسب بهتر است که به میزان تجربه و نمونه‌ کارهای جراحان دقت کرده و با اشخاصی که نزد آن‌ها جراحی کرده‌اند مشورت کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. برای بررسی داخل بینی از سپکولوم به همراه یک چراغ مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی نیزوندوسکوپ به عنوان کابل فایبراوپتیک در بینی فرستاده می‌شود تا درون آن دقیق‌تر بررسی شود. جالب است بدانید التهاب مزمن لوزه‌ها می‌تواند با جراحی تونسیلِکتومی یا خارج کردن لوزه‌ها نیز درمان شود. وجود توده هایی از جرم در گوش از عوامل دیگر در تاثیر شنوایی و ایجاد وزوز در گوش محسوب می شود.