متخصص زنان و زایمان مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-ماک پزشک

با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای زنان و زایمان و نازایی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید. گاهی اوقات خانه بیشترین آرامش را برای یک زن باردار به همراه دارد، بنابراین اگر خانمی در سلامت کامل باشد و بارداری بدون مشکلی را گذرانده باشد، زایمان در منزل به نظر متخصص زنان هیچ ایرادی ندارد. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهند زایمان در خانه را امتحان کنند باید موارد زیر را در نظر داشته باشید. برای مثال سونوگرافی، نمونه گیری از پوشش دهانه رحم با استفاده از کولپوسکوپی، نمونه گیری آندومتر، هیستروسکوپی که با استفاده از آندوسکوپ برای دیدن رحم برای تشخیص و درمان استفاده می شود، عملیات ناباروری، لاپاراسکوپی برای تشخیص بیماری یا جراحی کردن به منظور رفع مشکل، جراحی های کوچک و بزرگ و … از جمله راه های تشخیص و درمان می باشد، که اگر به موقع به پزشک مراجعه شود، می توان حتی با دارو یا حتی تمرین های ورزشی برخی مشکلات را رفع کرد و نیازی به جراحی نباشد.

با این وجود می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین زنان و زایمان، تلفنی و متنی گفتگو کنید. در ۵ روز اول بعد از زایمان روزانه یک مرتبه متخصص زنان یا پزشک ماما به شما مراجعه خواهد شد. این پزشک بعد از گذراندن دوره دستیاری و کسب خدمات مربوطه در این زمینه، دانش و مهارت مناسب برای پیشگیری، درمان و جراحی اندام های مهمی همچون سیستم تولید مثل زنان، پستان، بارداری و زایمان را می آموزد.

فاطمه منصوری مقدم – فلوشیپ نازایی

راه دیگر برای انجام یک اولتراسوند استفاده از یک ترانس دیوسر واژینال است . این روش برای تشخیص زودرس مشکلات مورد ظن ، نظیر جایگزینی غیر طبیعی جفت ، کمک کننده است . بسیاری از مردم این سه ماهه را به عنوان ماه های چهارم ، پنجم و ششم حاملگی در نظر می گیرند . حفظ سلامت مادر باردار، سلامت جنین و مراقبت از روند بارداری مجله پزشکی به شکلی که کمترین خطر را به دنبال داشته باشد، از وظایف این رشته می‌باشد. درصورتی که به راهنمایی یا کمک نیاز داشتید با پشتیبانی دکتردکتر تماس بگیرید؛ کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند. پس از اتمام دوره تخصص و اخذ مدرک بورد تخصصی زنان به مدت ۳ سال در چابهار مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بودند.

همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید. در معرض خطر آلودگی با عوامل عفونی در مطب پزشک زنان یا کلینیک‌ها قرار نگیرید. در این راستا بانک جامعی از اطلاعات پزشکان و مقالات زیبایی و سلامت را برای شما عزیزان آماده نموده ایم. هدف ما در رسانه اینترنتی پزشک آشنا افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه و نیز ارائه خدمات آنلاین پزشکی و سلامت است.

  • از دیگر معیار های بهترین دکتر زنان در پونک رازداری است، چرا که شما به پزشک خود اعتماد کرده اید و برای درمان ناحیه خصوصی بدنتان به آن مراجعه کرده اید.
  • علاوه بر این ماما به یک چراغ مطالعه با قابلیت حرکت در جهات مختلف نیاز دارد، تا برای دید بهتر و مناسبتر در ناحیه مهبل از آن استفاده کند.
  • وجود اختلال در هورمون ها شمارا کلافه و عصبی می کند، در چنین شرایطی شما حساس می شوید و یا اینکه رفتارهای غیر عادی انجام میدهید، توجه داشته باشید که اشنایی با علائم اختلال در هورمون می تواند به شما کمک کند تا با مراجعه به متخصص زنان و زایمان مشکلات احتمالی را زودتر حل نمایید.
  • برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای زنان و زایمان و نازایی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای زنان و زایمان و نازایی را ببینید.
  • یادگیری نحوه کنترل استرس هایتان قبل از حاملگی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بر استرس طبیعی که طی حاملگی یا در دوران والدینی برای شما ایجاد خواهد شد ، فائق آیید .
پس حتما برای آموزش‌های لازم به یک متخصص زنان و زایمان باتجربه و دلسوز مراجعه کنید. اما یک متخصص زنان برای تشخیص و درمان همه ی بیماری های مرتبط با زنان مانند آنچه که در بالا گفته شد فعالیت می کند و علاوه بر آنها در مورد بارداری و زایمان و شیوه درمان آنها چه به صورت طبی و چه جراحی تخصصی آموزش دیده است. متخصص زنان دوره های پزشکی عمومی را علاوه بر تخصص در زمینه زنان گذرانده است، از این رو با طب آشنایی کامل دارد و در مورد آناتومی، فیزیولوژی و تغییرات عملکرد بدن بانوان آشنایی لازم و کافی را دارد و به خوبی می تواند در مواقع بروز مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

حتی ممکن است تعدادی از دکترهای زنان و زایمان که در بخش زایمان تخصص دارند، ترجیح بدهند فقط در زایمان طبیعی حضور داشته باشند و در جراحی‌هایی مثل سزارین دخالت نکنند. تخصص زنان و زایمان رشته‏ ای بالینی است که به پیشگیری، تشخیص، درمان و پیگیری هر آنچه به سیستم تناسلی بانوان و مسائل مرتبط با آن مانند حاملگی، ناباروری و … در کنار رعایت بهداشت، عمده علت بوی بد واژن، عفونت‌ها و ترشحات عفونی است که معمولا به وسیله خود شخص، به درستی قابل تشخیص نیستند. در نخستین ویزیت ساده به وسیله دکتر زنان، این عفونت‌ها تشخیص داده شده و اغلب به راحتی درمان می‌شوند. حاملگی پوچ یا مولار به وسیله سونوگرافی و کمک آزمایش خون تشخیص داده شده و با ویزیت اولیه توسط پزشک زنان، ریسک آن مشخص خواهد شد. وجود اختلال در هورمون ها شمارا کلافه و عصبی می کند، در چنین شرایطی شما حساس می شوید و یا اینکه رفتارهای غیر عادی انجام میدهید، توجه داشته باشید که اشنایی با علائم اختلال در هورمون می تواند به شما کمک کند تا با مراجعه به متخصص زنان و زایمان مشکلات احتمالی را زودتر حل نمایید.

دکتر مظفری با آرامش و اخلاق خوبی که دارند تا کنون رضایت بسیاری از بیماران را به دست آورده اند و در زمینه زنان و زایمان و نازایی به بانوان عزیز خدمت می کنند. عفونت های ناحیه تناسلی از شایع ترین شکایت های بانوان به ویژه در سن تولید مثل (18 – 50 سالگی) است. افزایش ترشح اگر باعث تغییر رنگ، بو ، التهاب ناحیه تناسلی، خارش و سوزش شود، غیر طبیعی است؛ به ویژه این که اگر بیمار در زمان عادت ماهیانه نباشد اما ترشح خونی داشته باشد، حتماً باید به پزشک مراجعه کند. در مراحل بعدی حاملگی ، آنها از شما خواهند پرسید هر چند وقت یک بار نوزادتان حرکت می کند ، اما در زمان کنونی این فقط هیجان آور است که احساس کنید یک انسان دیگر درون شما حرکت می کند . اگر شما در مورد این که چه زمانی قاعدگی قبلی شما شروع شده است شک دارید ، سونوگرافی می تواند به دکتر زنان و زایمان کمک کند تا مشخص شود تاریخ احتمالی زایمان نوزاد چه زمانی است .

سیده مژگان قلندرپور – عضو هیئت علمی – فلوشیپ پریناتولوژی