متخصص و جراح گوش و حلق و بینی مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-ماک پزشک

برای معاینه تشریف بیاورید، درصورت نیاز، دستور MRI برای شما نوشته می‌شود تا با یک فاصله بیش‌تری انجام دهید. اگر نتیجه اودیومتری افت شنوایی شدید باشد، برای ایشان سمعک تجویز می‌کنم. کلیه حقوق علمی، مادی و معنوی این وب سایت متعلق به دکتر امین نوروزی می باشد .

متخصص گوش و حلق و بینی در تهران هم‌چنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی می‌شود تمرکز دارد. برای گرفتن نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای گوش، حلق و بینی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. برای افرادی که عفونت های مکرر گوش میانی یا کاهش شنوایی ناشی از تجمع مایع در پشت گوش را تجربه می کنند، جراح می تواند لوله ی میرنگوتومی یا T-tube را داخل پرده گوش تا مایع از گوش میانی خارج شود.

  • گوش و حلق و بینی یک تخصص پزشکی پیشرفته است که درزمینه مشکلات بهداشتی در گوش، بینی، گلو، سر و گردن تمرکز دارد.
  • علاوه بر آن به دلیل اینکه این دندان‌پزشکان با طبیعت و فیزیولوژی بدن انسان آشنایی لازم را ندارند، در صورتی که حین عمل به مشکلی برخورد کنند، توانایی مقابله درست با آن را نخواهند داشت.
  • بیماری‌های گوش شامل تروما یا آسیب، عفونت، تومورهای خوش خیم، اختلالات مسیر اعصاب که شنوایی انسان و تعادلش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سپس به کشور برگشت و تحصیل خود را در رشته گوش ، حلق و بینی در دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه داد. بعد از اخذ مدرک فعالیت خود را در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی بینی و صورت آغاز نمود. با این وجود می توانید بدون حضور در مطب یا بیمارستان، در خانه بادکتر آنلاین گوش، حلق و بینی، تلفنی و متنی گفتگو کنید. تیم متخصصین گوش و حلق و بینی، طوری کار می کنند که شرایط برای بیمار با اختلالات گوش، حلق و بینی هموار کنند.

متخصص گوش و حلق و بینی، آزمایش‌های مختلفی مانند بررسی حساسیت‌ها، بیماری‌های ویروسی و سرطان را اجرا می‌کند. متخصص گوش و حلق و بینی دارو تجویز کرده، درمان را اجرا، شنوایی را آزمایش و بیمار را به پزشک مربوطه ارجاع می‌دهد. متخصص گوش و حلق و بینی جراحی پلاستیک و ساختاری را نیز به کمک میکروسکوپ‌های قدرتمند انجام می‌دهد.

با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید. خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند. یک جراح بینی خوب باید علاوه بر داشتن دانش و مهارت کافی، باید از تجربه زیادی برخوردار بوده و نیز اخلاق پزشکی را در حد کمال داشته باشد تا بتواند یک جراحی موفق بینی انجام دهد.

انواع روش عمل بینی

در این جلسه متقاضی باید تغییراتی را که مد نظر دارد، با پزشک خود درمیان گذارد. همچنین در خصوص مشکلات تنفسی که انتظار دارد بعد از جراحی بینی برطرف شود، صحبت کند. بینی‌هایی که پوستشان بسیار نازک یا ضخیم است برای جراحی بینی خیلی مناسب نیستند و اعمال تغییرات زیاد بر آن‌ها امکان پذیر نیست.

دکتر علی عالی زاده

در حال حاضر هزینه ویزیت متخصص حلق و بینی درمانکده در بازه قیمتی ۶۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان متغیر است. لازم به ذکر است که هزینه ویزیت دکتر متخصص گوش حلق بینی که هنگام نوبت‌گیری آنلاین از بیمار اخذ می‌شود، هزینه واقعی پزشک گوش و حلق و بینی مورد نظر است و درمانکده هیچگونه مبلغ مازادی به عنوان کمیسیون از بیماران دریافت نمی‌کند. در واقع ویزیت بهترین فوق تخصص گوش در تهران همین مبلغ اعلام شده است که با مراجعه حضوری به مطب هیچگونه تفاوتی ندارد. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی، می‌توانید لیست تمام پزشکان گوش، حلق و بینی ایران را مشاهده کنید.

در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است. علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی مجله پزشکی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی در تهران را مشاهده نمایید. صدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند.