متخصص گوش، حلق و بینی در شهر ری مجتمع درمانگاهی خیریه ولی عصر-ماک پزشک

برای انتخاب بهترین متخصص گوش ،حلق و بینی می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جست و جو نمایید. یک متخصص گوش و حلق و بینی باید تمامی نکات مربوط به درمان مورد نظر را با صبوری و حوصله به بیمار توضیح دهد. جراح گوش و حلق و بینی فردی است که بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی ، وارد رشته تخصصی گوش و حلق و بینی می مجله پزشکی شود و تمرکز کلی این تخصص در زمینه دستگاه تنفسی است. به صفحه پزشکان گوش، حلق و بینی درمانکده بروید و زمان مراجعه به مطب پزشک دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید. با مراجعه به صفحه پروفایل هر کدام از دکترهای گوش، حلق و بینی می‌توانید نظرات بیماران مراجعه‌کننده به آن دکتر را مشاهده کنید و از میزان رضایت بیماران از پزشک مطلع شوید.

  • اگر به دنبال آدرس دکتر گوش مشخصی می‌گردید، تنها کافی است نام او را در نوار جستجوی پلتفرم دکتردکتر تایپ کنید.
  • این موضوع کاملا بستگی به نظر جراح بینی دارد و شما باید در این باره با جراح بینی خود ، مشورت کنید اما در کل بیماران پس از گذشت ۱ هفته می توانند استحمام کنند.
  • یک متخصص گوش و حلق و بینی می توانید جراحی های پلاستیک و ترمیمی را در ناحیه گوش و حلق و بینی انجام دهد.
  • ایشان سابقه جراحی در امریکا، آرژانتین، سوئد، اسپانیا و کشورهای حاشیه خلیج را دارند.
  • در صورت التهاب لوزه ها فرد دچار عفونت های مکرر می شود و نیاز به جراحی دارد.
  • دکترتو ساده‌ترین راه نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان ایران است.

افراد در هر سنی ممکن است در انتقال (بلع) غذا، مایعات و بزاق از دهان به معده دچار مشکل شوند. این بیماری دیسفاژی نامیده می شود و ممکن است باعث ناراحتی، اختلال در تغذیه و منجر به سرفه و خفگی شود. حلقه ای از عضله معروف به اسفنکتر در انتهای مری معمولاً از حرکت محتویات معده به سمت بالا جلوگیری می کند. در افراد مبتلا به بیماری رفلاکس معده-مری ، این اسفنکتر ممکن است ناکارآمد باشد و عملکرد طبیعی خود را از دست بدهد، که این امر می تواند منجر به سوزش معده، درد قفسه سینه و مشکل در بلع شود. خصوصا باید تجهیزات داشته باشند تا جراحی های دقیق و ریز را اطراف عصب ها و ماهیچه های اطراف سر، گردن، وصورت انجام دهند.

تخصص گوش و حلق و بینی از نظر سایر پزشکان، تخصص بسیار متفاوتی است. زیرا بسیاری از پروسه های جراحی این حوزه بر روی بافت های ظریف و پیچیده سر و گردن انجام می پذیرد. لیست زیر منتخبی از امراض شایعی است که در حیطه وظایف درمانی متخصصان گوش، حلق و بینی قرار میگیرد. چه شنوایی از دست داده باشید چه دلیل زیرلایه ای داشته باشد، یا اختلال گفتاری، نگرانی های بالانس، یا مشکلات بلع، متخصص گوش،حلق و بینی به شما در این زمینه و تشخیص آن کمک می کند. تیم متخصصین گوش و حلق و بینی، طوری کار می کنند که شرایط برای بیمار با اختلالات گوش، حلق و بینی هموار کنند.

کیفیت خواب شبانه و طریقه نفس کشیدن در طول مدت خوابیدن، در نحوه زندگی روزمره تاثیر چشمگیری دارد. متخصصان گوش و حلق و بینی می توانند اختلالات خواب و مشکلات تنفسی که در حین خوابیدن به وجود می آیند، انسداد بینی و مجاری تنفسی، خر و پف، آپنه خواب و موارد دیگر را درمان کنند. متخصصان گوش و حلق و بینی چندین راه حل جراحی برای خروپف و OSA دارند. آنها می توانند بافت نرم کام را که بیش از اندازه نرمال بزرگ شده و راه هوایی را با مشکل انسدادی روبرو کرده است از بین ببرند تا راه هوایی باز شود و مشکل خرو پف تا حد زیادی درمان شود.

متخصص جراحی دهان ، فک و صورت

همه ساله در آزمون ورودی رزیدنتی یا دستیاری پزشکی تعداد زیادی از پزشکان با رتبه های بالا چه در ایران و چه در آمریکا در خواست ورود به رزیدنتی و تخصص گوش و حلق و بینی را دارند. در این بخش از بدن اعصاب مهمی قرار دارند که مسئول کنترل بینایی، بویایی، شنوایی و حرکات صورت هستند. در ناحیه سر و گردن، دکتر گوش و حلق و بینی می‌تواند بیماری‌های عفونی، تومورها خوش‌خیم و بدخیم (سرطانی)، تومورهای صورت و تغییر شکل صورت را درمان کند.

دکتر یوسف یعقوبلو

حتی خوردن نوشیدن شان هم درست شود، و مشکلات سرگیجه شان نیز درمان شود. انحراف بینی یا رشد پولیپ بینی و همچنین عفونت‌های سینوسی می‌تواند تنفس را مختل کند. برخی از افراد در گوش شان صداهایی همانند زنگ می شنوند که به بروز زمان باعث آزار و اذیت آن ها می شود ، این نوع بیماری یکی از رایج ترین بیماری های گوش محسوب می شود. این موضوع کاملا به شرایط بیماران بستگی دارد اما به طور کلی پس از گذشت ۱ سال ، ورم کلی بینی از بین می رود و بینی ظاهر اصلی خود را نشان می دهد. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر علی باقری حق می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

بحث تومورهای سر و گردن و تومورهای حنجره و حلق و نازوفارنکس و سرطانهای سر و گردن بحث بسیار مهمی است و یک قسمت مهمی از جراحی های یک جراح گوش و حلق و بینی را تشکیل میدهد. جراحی اندوسکوپیک سینوس در زمینه درمان سینوزیت مزمن و پولیپ بینی یک انفلاب ایجاد کرده است. بعد از انجام جراحی سینوس با اندوسکوپ در سال 1978 توسط مسر کلینگر که نابغه جراحی گوش و حلق و بینی بود به مرور در زمینه اندوسکوپی انقلابی ایجاد شد.