نوبت دهی بهترین پزشکان متخصص زنان، زایمان و نازایی تهران دکتریاب-ماک پزشک

این پزشکان به متخصص غدد درون ریز هم معروف هستند و موارد مربوط به ناباروری، غدد و هورمون های درون ریز را مورد مطالعه قرار می دهند. در جلسه چکاپ سوالاتی راجع به وضعیت مجله پزشکی سلامت، سن ، وضعیت تاهل و علائمی که تجربه میکنید پرسیده میشود. برای تست پاپ اسمیر، یک ابزاری شبیه به گوش پاک کن برای جمع کردن نمونه از دهانه رحم استفاده میشود .

اگر به طور قطع مایع آمنیون دیده شود ، بسیاری از پزشکان هرگز معاینه واژینال را به علت خطر وارد شدن عفونت انجام نمی دهند . همه چیز درباره پارگی زودرس کیسه آب را در سایت دکتر زنان بخوانید اگر سوالی در مورد پارگی زودرس کیسه آب دارید می توانید در همین مطلب سوال بپرسید با ما همراه باشید . همچنین اعمال جراحی که روی لگن صورت گرفته می تواند منجر به چسبندگی شده و مشکلزا باشد .

دکتر پروانه سهامی

علاوه بر این ماما به یک چراغ مطالعه با قابلیت حرکت در جهات مختلف نیاز دارد، تا برای دید بهتر و مناسبتر در ناحیه مهبل از آن استفاده کند. در هر حال همیشه آماده باشید که در صورت عدم پیشرفت مناسب زایمان هر چه سریعتر به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شوید. تخمین سن حاملگی، ارزیابی رشد جنین، بررسی جفت و مایع آمونیک، بررسی آناتومی جنین.

  • راه دیگر برای انجام یک اولتراسوند استفاده از یک ترانس دیوسر واژینال است .
  • به مطب چند پزشک رفته و از بیمارانی که برای چندمین بار است که به مطب این پزشک مراجعه می کند در مورد رفتار، روش های درمانی و مراقبت های قبل و بعد از جراحی و … پرس و جو کنید.
  • از این رو ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین دکتر زنان در پونک آشنا کنیم، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.
  • اگر در مدخل واژن مایع آمنیون رویت نشود باید معاینه با کمک اسپکولوم همراه نور کافی انجام شود .
  • برای مثال ، شما ممکن است نگران این مسئله باشید که چطور حاملگی و بچه دار شدن بر روی وضعیت مالی شما تاثیر می گذارد .

شما باید از بین تمامی آنها بهترین متخصص زنان و زایمانی را انتخاب کنید که با تمامی شرایط رفتاری و اخلاقی شما منطبق باشد. همچنین بسیاری از خانم ها فکر می کنند ، نیازی به پزشک زنان ندارند و لازم نیست به صورت مرتب به متخصص زنان مراجعه کرد.خانم‌ها به دلیل مشکلات و بیماری هایی که به خاطر نحوه زندگی ، ساختار رحم و واژن و فیزیولوژیک بدن بانوان ممکن است اتفاق بیفتد، باید به صورت مرتب به یک متخصص زنان مراجعه کرد. دکتر زنان،پس از گذراندن دوره تخصصی به دنبال افزایش علم و توان خود در یک مقطع فوق تخصصی هستند تا بتوانند به عنوان پروفسور زنان و زایمان فعالیت کنند. فعالیت این متخصصین با توجه به نوع فلوشیپ آن‌ها در زمینه‌‌های انکولوژی زنان، اختلالات کف لگن در زنان، نازایی و ناباروری، پریناتولوژی، لاپاراسکوپی و … متفاوت می‌شود.

بنابراین چنانچه قصد بارداری دارید، اما نمی توانید بهتر است به پزشک زنان و زایمانی که به طور اختصاصی در این زمینه فعالیت می کند مراجعه نمایید. مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم. بسیاری از خانم ها از دوش واژینال قبل از حاملگی ، در طول آن و بعد از بارداری ، باز داشته می شوند .

دکتر مائده احمدی دستجردی