کولر سلولزی پلیمری نیرو تهویه البرز مدل بالازن 18000U تاسیسات شهر-اخگرتابش

از مزایای این کولر آبی دارای فیلتر های توری است که در مرحله اول ذرات درشت هوای آلوده را به خود جذب می کند و مانع ورود آن به محیط می شود. این دستگاه با استفاده از پد سلولزی سطح تماس آب با هوا را نسبت به پوشال بیشتر می کند. این امر باعث فیلتر کردن هوا می شود و هوای کاملا پاک را به محیط وارد می کند. این کولر آبی از هر گونه بوی نامطبوع ناشی از آب راکد در کولر جلوگیری می کند.

لیست قیمت کولر آبی البرز ALBORZ (۲ بهمن)

کولر آبی پلیمری البرز را می توان به عنوان پیشرفته ترین سیستم سرمایشی تبخیری در ایران معرفی کرد. فناوری این کولر آبی با بهترین استانداردهای جهانی صورت گرفته و سرمایشی یک‌نواخت و نرم شبیه به اسپلیت ارائه می‌دهد. این محصول در دو ظرفیت و و در مدل‌های بالا زن، روبرو زن و پایین زن برای کاربردها مختلف صنعتی ارائه می‌شود. تمامی محصولات شرکت تهویه البرز از خدمات پس از فروش برخوردارند که 1 سال گارانتی دستگاه و 10 سال خدمات پس از فروش را شامل می‌‎شود. شرکت تهویه البرز جزء پیش‌گامان تولید کولرهای پلیمری در ایران به‌شمار می‌رود که با طراحی و ارائه محصولات با کیفیت، قدم بزرگی در پیشرفت سیستم تهویه مطبوع کشور برداشته. این شرکت فعالیت خود را از سال 1374 و با هدف طراحی، مهندسی و تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی با همت افراد متخصص ایرانی آغاز کرد.

کولر سلولزی پلیمری نیرو تهویه البرز مدل بالازن 18000U تاسیسات شهر-اخگرتابش

همچنین به کمک کلید مربوط به جهت چرخش دمپرها که به صورت الکترونیکی عمل می کنند، می توانید جهت چرخش دمپرهای عمودی را به سمت چپ و راست انتخاب و تنظیم نمایید. در ضمن برای خاموش کردن کولر می توانید از تایمر ۱ تا ۵ ساعتی تعبیه شده برای دستگاه استفاده نمایید. برای سهولت در استفاده از دستگاه و انجام تنظیمات دلخواه یک کنترل از راه دور برای این کولر در نظر گرفته شده که می توان تمامی تنظیمات ذکر شده را به کمک آن انجام داد. هزینه های تعمیرات و نگهداری کولر پلیمری بسیار پایین می باشد و به راحتی می توانید آن ها را انجام دهید.

پمپ آبریز کولر آبی نیرو تهویه البرز از قدرت بالایی برخوردار است و می‌تواند تا 3000 لیتر بر ساعت جریان پمپاژ را انجام دهد. از طرفی پمپ تخلیه که کاربرد زیادی در دستگاه دارد توانایی ارائه خدمات تخلیه در حدود 3400 لیتر بر ساعت را خواهد داشت. اما در کولر آبی نیرو تهویه البرز قابلیت CLEAN وجود دارد که کافی است این دکمه را فشار بدهید تا تمامی موارد لازم به صورت خودکار انجام شود و پس از تخلیه آب و بسته شدن شیر، دستگاه شما کاملا برای سال بعد آماده باشد. کولر آبی نیرو تهویه البرز از 50 دور متنوع برخوردار است و از طرفی دور معکوس را شامل می‌شود که هر دو ویژگی امکان فوق‌العاده‌ای برای یک محصول تهویه مطبوع به‌شمار می‌روند. کولر آبی نیرو تهویه البرز یکی از بهترین کولر آبی های تولید شده است که تمام طراحی و ساخت آن به دست متخصصان کشور ما انجام می‌شود. از این محصول به عنوان تحولی عظیم در صنعت کولرهای آبی یاد می‌شود که عنوان مهمی از جشنواره‌های بین‌المللی صنایع کسب نموده.

کولر آبی نیرو تهویه البرز

درحالی که کولر معمولی که در مثال قبل ذکر شد، 4 آمپر را در دور 2 مصرف می‌کند. این محصول که قدرت آن در ارائه کارایی و تهویه مطبوع را ملاحظه فرمودید، از مصرف آب پایین برخوردار است. با توجه به اینورتور بودن کولر آبی نیرو تهویه البرز، مصرف برق پایین دور از انتظار نیست و مصرف انرژی بسیار کم‌تری نسبت به کولر آبی معمولی دارد. بطور کلی بدنه پلیمری کولر آبی نیرو تهویه البرز علاوه بر کاهش وزن چشمگیر دستگاه،سبب مقاومت کولر آبی در برابر شرایط جوی و تابش مستقیم نورشده است. کولر آبی صنعتی پلیمری روبرو زن نیرو تهویه البرز دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

مجموعه خانه تاسیسات در سال ۱۳۸۸با افتتاح فروشگاه ، فعالیت خود در بازار تاسیسات ایران را آغاز نمود. این مدل کولر با ظرفیت هوادهی مترمکعب بر ساعت در مدل پایین زن ، برای سرمایش فضایی بین 260 تا 400 متر مربع (براساس شرایط کانال کشی) مناسب می باشد. ✔) هنگام نصب کولرهای آبی حتما دقت داشته باشید که کولر بصورت افقی تراز باشد. با گذشت زمان این لرزش به یاتاقان و بدنه منتقل شده و باعث خرابی بدنه می‌شود.

  • ارسال توسط خانه تاسیساتاین کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار خانه تاسیسات تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک خانه تاسیسات در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.
  • این محصول که قدرت آن در ارائه کارایی و تهویه مطبوع را ملاحظه فرمودید، از مصرف آب پایین برخوردار است.
  • قرارگیری لایه‌های سلولزی به صورت منظم و موج‌دار در کنار هم، سطح تماس آب با هوا را نسبت به پوشال بیشتر می‌کند، این امر باعث فیلترینگ ثانویه می‌شود و هوای کاملا پاک را وارد محیط می‌کند.
  • کولر آبی نیرو تهویه البرز با گارانتیشرکت نیرو تهویه البرزدر سراسر نقاط ایران نصب و راه اندازی می شوند.
  • از مزایای این کولر آبی دارای فیلتر های توری است که در مرحله اول ذرات درشت هوای آلوده را به خود جذب می کند و مانع ورود آن به محیط می شود.
با توجه به طراحی فوق‌العاده کف این دستگاه و وجود یک سوراخ عریض که به اندازه پره‌های موتور ایجاد شده، کل آب جمع شده در آن بیش‌تر از 20 شرکت اخگرتابش لیتر نخواهد بود. از طرفی طراحی آن به شکلی است که یک شیب مناسب ایجاد شده تا اجتماع آب را به سمت پمپ هدایت کند و پمپ نیز توانایی بهتری در رساندن آب کافی به بخش‌های مختلف پد سلولزی دستگاه دارد. اما در کولر آبی معمولی این طراحی باید به صورت دستی انجام شود تا آب کافی برای جریان بهتر پمپ تامین شود. نصب کولر آبی پلیمری با نصب سایر کولر ها تفاوتی نمیکند و نصب این کولر و تمامی محصولات تهران الکتریک به صورت رایگان و با گارانتی 777 روز انجام میشود. کولر آبی پلیمری تهران الکتریک اولین وتنها کولر آبی پلیمری با بدنه یکپارچه است که به موجب آن جلوگیری از اتلاف انرژی و آب را به ارمغان میاورد.