بهترین متخصص گوش، حلق و بینی اسنپ دکتر-ماک پزشک

به این ترتیب بیمار برای نوبت گیری از دکتر نیاز به روش‌های سنتی مثل تلفن زدن یا مراجعه حضوری ندارد. برای گرفتن نوبت ویزیت حضوری یا تلفنی از بهترین پزشکان ایران کافی است بهسایت نوبت دهی اینترنتیدکترتو یا اپلیکیشن دکترتو مراجعه کنید و ازلیست پزشکان متخصص و فوق تخصصدکترتو در زمان مورد نظر خود نوبت ویزیت بگیرید. متخصص گوش و حلق و بینی اغلب این جراحی را برای درمان بیماری های عفونی و التهابی سینوس مانند سینوزیت مزمن یا پولیپ انجام می دهد. با استفاده از ابزاری به نام آندوسکوپ از طریق حفره های بینی امکان بررسی و جراحی سینوس ها فراهم می شود.

عضو جراحان پلاستیک ایران می باشد و به طور تخصصی در جراحی های زیبایی بینی و گوش فعالیت دارد. به صفحه مشاوره آنلاین گوش، حلق و بینی بروید و زمان مجله پزشکی مشاوره دلخواهتان را (تصویری، صوتی و متنی) آنلاین رزرو کنید. اوتولوژی – تشخیص و درمان عفونت، بیماری و آسیب گوش‌ برای بهبود شنوایی و تعادل.

این عارضه ممکن است نشانه ای از آپنه خواب باشد که می تواند منجر به مشکل در استخوان های صورت یا شب ادراری شود. جراح پلاستیک نیز می‌تواند مشکلات تنفسی را در حین جراحی بینی برطرف کند. از طرف دیگر بسیاری از متخصصین گوش، حلق و بینی نیز دوره‌های مربوط به جراحی زیبایی را می‌گذرانند یا با مطالعه در خصوص زیبایی شناسی و به صورت تجربی با مفاهیم زیبایی آشنا می‌شوند. در صورتی که برای جراحی زیبایی گوش یا جراحی زیبایی بینی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می کنید بهتر است برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای او را در مطب مشاهده کنید.

بهترین روش جراحی زیبایی بینی

عوامل مختلفی در اختلالات سر و گردن مانند بیماری های ویروسی ، سرطان و یا ضربه تصادفات دخیل هستند. هزینه ویزیت دکترهای گوش، حلق و بینی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای گوش، حلق و بینی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی را ببینید. چنانچه بیمار نیاز به جراحی داشته باشد، دکتر گوش و حلق و بینی موظف است بیمار را در جریان مراقبت های قبل و بعد از جراحی قرار دهد ، چرا که رعایت این نکات در نتیجه نهایی تاثیر گذار می باشد. سینوزیتمزمن و گرفتگی بینی یکی از شایع ترین شکایات بیماران مراجعه کننده به متخصص ENT است.

  • خارش بینی و حلق و حنجره گرفتگی بینی و عطسه مکرر و آبریزش بینی مهمترین عوارض و علایم آلرژی در سر و صورت و بینی و حلق می باشد.
  • جراحی بینی و عمل بینی زیباترین و مهمترین و حساسترین شاخه گوش و حلق و بینی است.
  • رینولوژی – درمان تمام جوانب اختلالات بینی و سینوس شامل آلرژی، عفونت، بیماری‌های التهابی و تومورها.
  • همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید.

وی در زمینه اصلاخ بد فرمی های بینی و ظاهر آن نیز از مهارت بالایی برخوردار می باشد. متخصص گوش و حلق و بینی به درمان پزشکی و جراحی از دست دادن شنوایی، عفونت گوش، اختلالات تعادل، صدای وز وز در داخل گوش، درد در عصب، صورت و جمجمه اقدام می نماید. آنها همچنین اختلالات مادرزادی داخلی و خارجی گوش را مدیریت و کنترل می نمایند. برای افرادی که عفونت های مکرر گوش میانی یا کاهش شنوایی ناشی از تجمع مایع در پشت گوش را تجربه می کنند، جراح می تواند لوله ی میرنگوتومی یا T-tube را داخل پرده گوش تا مایع از گوش میانی خارج شود.

متخصص گوش و حلق و بینی کیست؟

جدای از تمرکز این رشته بر سیستم تنفسی، متخصص گوش حلق بینی به بیماریهای حنجره، سینوسها و ساختار صورت و گردن نیز تسلط دارد. متخصص گوش حلق بینی همچنین دورههایی در حوزهی علوم ارتباطی شامل درمان گفتاری و شنیداری، طی کرده است. وظایف متخصص گوش و حلق و بینی به نوع بیماری و تخصص اضافی آنها بستگی دارد.

یک جراح برای شناسایی ضایعات مشکوک و تومورها معمولا ابتدا از آن نمونه برداری یا بیوپسی انجام می دهد.. تومور یا ضایعه می توانند در هر نقطه از بدن ایجاد شوند و نمونه برداری برای تشخیص و درمان مناسب ضروری است.اغلب ضایعات کوچک و یا توده های مشکوک در سطح پوست با بی حسی موضعی در محیط درمانگاه یا کلینیک درمان می شود. کاهش شنوایی می تواند در افراد در هر سنی رخ دهد و دلایل مختلفی دارد. کهولت سن، قرار گرفتن در معرض سر و صدای زیاد، ویروس ها، بیماری های قلبی، ضربه به جمجمه، سکته مغزی و تومورها ممکن است منجر بهکاهش شنواییتدریجی شود. افتادگی بیش از حد پلک فوقانی می تواند بخشی از روند طبیعی افزایش سن باشد، اما بیماری های زمینه ای مختلف ماننددیابت، سکته مغزیو تومورهایی با منشا اعصاب و عضلات صورت نیز می توانند این مشکل را ایجاد کنند. در مرحله آخر نیز باید زیبایی بینی بر اساس خواسته متقاضی بهبود پیدا کند و بینی در تناسب با سایر اجزای چهره باشد.