متخصص و جراح گوش و حلق و بینی مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-ماک پزشک

رشته گوش حلق بینی و جراحی سرو گردن طیف وسیعی از جراحی ها را شامل می شود. متخصصان گوش و حلق و بینی پزشکانی هستند که در زمینه ی تشخیص، درمان و جراحی بیماری های مربوط به بخش های گوش و حلق و بینی و نواحی سر و گردن تخصص دارند. متخصصان گوش و حلق و بینی برای تشخیص و درمان بیماری های گوش، بینی، سینوس ها، حنجره،دهان، گلو و دیگر نواحی سر و گردن تخصص دارند. بهترین پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی به تشخیص، درمان، جراحی و پیشگیری از اختلالات گوش، گلو(حلق)، بینی، سر و گردن می‌پردازند. بیماری‌های زیادی مانند عفونت گوش، پولیپ و تومورهای سرطانی وجود دارند که باعث شده تا شما به پزشک متخصص گوش، حلق و بینی نیاز پیدا کنید.

در ادامه به برخی از بیماری هایی که توسط پزشکان در این کلینیک مورد درمان قرار می گیرد، اشاره شده است. جراحان در این کلینیک در همکاری با دیگر متخصصین خدمات درمانی جامع و کاملی را به مراجعین عرضه می کنند. بیماری‌هایی مانند کم شنوایی، اختلال در حفظ تعادل، سوت کشیدن و مشکلات گوش داخلی و خارجی معالجه می‌کند.

با اسنپ دکتر می‌توانید ۲۴ ساعته و از همه جای دنیا مشاوره پزشکی و مشاوره روانشناسی بگیرید. اسنپ دکتر به صورت تخصصی و با حفظ حریم خصوصی، اقدام به ارایه مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی و مشاوره ویدئویی در زمینه‌ی بهترین متخصص گوش، حلق و بینی کرده است. می‌توانید در این صفحه از میان بهترین متخصصان گوش، حلق و بینی تهران، فرد مناسب خود را انتخاب کرده و با مراجعه به یک متخصص گوش، حلق و بینی خوب، مشکل خود را درمان کنید.

حوزه‌های کاری متخصص‌های گوش و حلق و بینی پزشک خوب

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا – بین چهارراه شیراز و شیخ بهایی پلاک ۱۴۶ واحد۶ لطفا جهت مراجعه با شماره موبایل های درج شده در سایت هماهنگ شوید. بیمه موظف است در صورتی که جراحی بینی جنبه درمانی داشته باشد هزینه آن را پرداخت کند اما در غیر این صورت بیمه هزینه ای متقبل نمی شود. به این نکته توجه داشته باشید که جراحی زیبایی گوش تاثیری بر روی شنوایی فرد نمی گذارد. در جراحی زیبایی گوش ، بزرگی گوش ، برجسته بودن گوش و غیره درمان می شود. در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی می باشد، مدت زمان این جراحی نسبت به جراحی بینی باز حدود ۱۵ دقیقه کمتر بوده و میزان تورم و کبودی نیز کمتر می باشد. در این روش عمل جراحی بینی ، جراح بینی دید مستقیم برای اعمال تغییرات بر روی بینی داشته و احتمال بروز غیر قرینگی بسیار کم می باشد.

متخصص گوش و حلق و بینی در ناحیه سر و گردن در خصوص بیماری های عفونی اعم از تومورهای خوش خیم و بدخیم سرطانی آموزش می بیند. وی همچنین درباره ترمیم آسیب دیدگی صورت و ناهنجاری های این ناحیه مهارت هایی را کسب می نماید. یک متخصص گوش و حلق و بینی می توانید جراحی های پلاستیک و ترمیمی را در ناحیه گوش و حلق و بینی انجام دهد.

ایشان سابقه جراحی در امریکا، آرژانتین، سوئد، اسپانیا و کشورهای حاشیه خلیج را دارند. برای دریافت نوبت از دکتر گوش، حلق و بینی، بعد از ورود به پروفایل دکتر روی گزینه «دریافت نوبت» کلیک کنید. تاریخ و ساعت مراجعه به پزشک را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید. امکان دریافت نوبت با تلفن گویا نیز برای بسیاری از مجله پزشکی پزشکان فعال است و می‌توانید بدون محدودیت زمانی نوبت خود را رزرو کنید. جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک سینوس، گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن، رینولوژی (جراحی بینی و سینوس)، لارنگولوژی و آندوسکوپیک سینوس را بگذراند و مدرک بگیرد. یک متخصص خوب شخصی است که درمان‌هایی بر اساس نیاز بیمار به او پیشنهاد بدهد.

تیغه بینی یا سپتوم دیواره ای استخوانی ،غضروفی است که حفره بینی را به دو قسمت تقسیم می کند و انحراف آن منجر به مشکلات تنفسی و سینوزیت مزمن شود. GERD زمانی اتفاق می افتد که اسید معده و یا گاها محتویات معده، به درون لوله غذایی شما (مری) برگردد. رفلاکس موجب تحریک دیواره مری و ایجاد بیماری رفلاکس معده می گردد.

  • افراد زیادی هستند که به دلیل ابتلا به بیماری های گوش به دنبال یک فوق تخصص گوشهستند ؛ تا با مراجعه به او اقدام به درمان بیماری های گوش کنند.
  • اختلالات بلع، مشکلات صوتی و مشکلات نای و مری توسط پزشک گوش و حلق و بینی درمان می‌شوند.
  • جراحی زیبایی بینی در دوره قاعدگی ، اشکالی ندارد اما بهتر است بانوان پس از اتمام این دوره اقدام به انجام جراحی بینی کنند.
  • با مراجعه به پروفایل هر یک از دکترهای گوش، حلق و بینی می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید.

آلرژی و مشکلات مربوط به حس بویایی نیز توسط این پزشکان ارزیابی و درمان می شود. بخش تخصصی گوش و حلق و بینی درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر(عج) شهرری با حضور پزشکان مجرب و متخصص در این زمینه آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می باشد. مراجعه به پزشک عمومی اغلب می تواند در درمان مشکلات جزئی مربوط به گوش، بینی و حلق موثر باشد و در صورتی که عفونت سینوسی، عفونت گوش یا گلودرد کوتاه مدت داشته باشید، به شما کمک کند. خوابی که به علت انسداد راه‌های هوایی کیفیت پایینی دارد باید معالجه شود. در واقع خروپف، صدای خفگی، بی خوابی، مکث در تنفس و کاهش حافظه علائم آپنۀ خواب هستند.

دکتر عباسعلی فهزادی

بیماری ها و اختلالات گوش و حلق و بینی می تواند در افراد از هر سن و جنسیتی رخ دهد. بزرگسالان بین 45 تا 64 سال بیشترین مراجعه کنندگان به کلینیک های گوش و حلق و بینی بودند و 20 درصد از افراد نیز زیر 15 سال سن داشتند. از شایع ترین علل مراجعه به متخصصین گوش و حلق و بینی مشکلات شنوایی، درد یا عفونت گوش و گرفتگی بینی است. بیشترمشکلات و بیماری های گوش و حلق و بینی از طریق معاینه توسط پزشک متخصص قابل تشخیص است. متخصص گوش، حلق و بینی، می تواند لوله ای را در این دهانه وارد کند تا راه هوایی ایجاد کند یا ترشحات ریه ها را از طریق آن خارج کند.

پزشک بعد از بررسی به بیمار می‌گوید که چه مقدار از خواسته‌های وی قابل اجراست و چه اصلاحاتی می‌تواند بر بینی‌اش انجام دهد. به صورت کلی زمانی عمل بینی موفقیت آمیز تلقی می‌شود که در مرحله اول عملکرد صحیح راه تنفسی برقرار باشد و فرد به راحتی بتواند نفس بکشد. به این منظور لازم است که جراح با ساختار و آناتومی بینی و مشکلات مربوط به آن آشنایی کافی داشته و مهارت پزشکی بالایی داشته باشد. علاوه بر آن لازم است که برش‌های جراحی به گونه‌ای ایجاد شود که بعد از اتمام جراحی فرد با حداقل میزان کبودی و تورم مواجه شود و دوره بهبود نسبتا راحتی را پشت سر گذارد؛ در نتیجه جراح مربوطه باید مهارت جراحی بالایی داشته باشد.

راهنمای دریافت نوبت از بهترین پزشکان گوش، حلق و بینی تهران