متخصص زنان و زایمان مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر ساینا-ماک پزشک

بخش دیگری که متخصصان زنان و زایمان در آن فعالیت می کنند، مراقبت های ویژه بانوان و درمان بیماری های مرتبط با دستگاه تناسلی و پستان مانند سرطان سینه ،تخمدان و بیماری های مقاربتی است. هنگامی که بخواهید به دنبال یک دکتر زنان و زایمان خوب در تهران بگردید؛ باید ببینید به چه منظور می‌خواهید به چنین متخصصی مراجعه کنید. هر کدام از شاخه‌هایی که در بالا توضیح دادیم را در دانشکده‌های علوم پزشکی به صورت، دوره‌های فوق تخصصی، برگزار می‌کنند. بنابراین می‌توانید از سیستم‌های پاسخ‌گویی آنلاین و وب‌سایت، دانشگاه‌های علوم پزشکی یا سازمان نظام پزشکی کشور، فارغ التحصیلان دوره‌های مختلف فوق تخصصی زنان و زایمان را پیدا کنید.

ماما در جهت بهبود سلامت روحی و عاطفی زنان قدم برمی‌دارد اما دکتر زنان به صورت خاص مسائل پزشکی را پیش می‌برد. پس از اتمام دوره تخصصی و اخذ مدرک بورد تخصصی رشته زنان و زایمان، ابتدا در بیمارستان امام خمینی و پس از آن حدود 5 سال را به عنوان هیات درمانی در بیمارستان های طالقانی، طرفه و همچنین بیمارستان کسری ،مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بوده اند. به صفحه پزشکان مجله پزشکی زنان و زایمان درمانکده بروید و زمان مراجعه به مطب پزشک دلخواهتان را آنلاین انتخاب کنید. در شهریور ۱۳۲۳، نخستین بیمارستان زنان به نام بیمارستان وزیری توسط دکتر جهانشاه صالح پایه گذاری شد. از سال ۱۳۳۰، جراحی‌های زنان در بخش زنان و زایمان بیمارستان گوهرشاد انجام شد و پس از آن در بیمارستان‌های شهرهای تبریز، شیراز، اهواز و مشهد، بخش‌های زنان و زایمان تاسیس شدند.

پیش از این در درمانکده با تفاوت مامایی و متخصص زنان و زایمان آشنا شدید. برای گرفتن نوبت از دکتر زنان و زایمان و نازایی در دکترتو ابتدا باید وارد لیست دکترهای زنان و زایمان و نازایی شوید و با استفاده از فیلترهای موجود در لیست، دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و نوبت حضوری یا مشاوره آنلاین (تلفنی و متنی) بگیرید. برخلاف مراجعه حضوری، در مشاوره پزشکی آنلاین ، گاهی باید خود را معاینه کنید تا پزشک بتواند نظر بهتری بدهد. با معاینه خود و تبادل نظری که با پزشک متخصص زنان و زایمان دارید، می‌توانید چیزهای زیادی در مورد وضعیت سلامتی خود بیاموزید. دریافت انواع خدمات درمانی از پزشک‌هایی با تخصص‌های متفاوت، ارتباط تنگاتنگی با حریم خصوصی و آرامش ذهنی فرد بیمار دارد. با این عمومیتی که برای خصوصی بودن محتوای صحبت‌های صورت گرفته در مطب پزشک‌ها و درمان‌گران، در نظر گرفتیم اما باید گفت اتفاقات، اعمال، پرسش و پاسخ‌هایی که در مطب دکتر زنان و زایمان به وقوع می‌پیوندد به مراتب شخصی‌تر از سایر است.

جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی

به خاطر همین ممکن است یک پزشک با دارا بودن ویژگی های خوب برای انتخاب بهترین فرد کافی نباشد. به همین خاطر قبل از پیدا کردن بهترین دکتر زنان در تهران بهتر است معیارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. از دلایل دیگری که خانم ها به دکتر زنان نیاز دارند ، ایجاد اختلال در دوران قاعدگی است.

  • سپس تخمک های رسیده را جدا کرده و اسپرم شوهر را در مجاورت آن قرار می دهند .
  • سایرین معاینه با کمک اسپکولوم را جهت رویت سرویکس مفید می دانند تا پرولاپس بند ناف رد شود و سواب از قسمت بالایی واژن جهت آزمایش باکتری شناسی ارسال شود ( عفونت با پارگی زودرس کیسه آب همراه است به خصوص استروپتوکوک همولیتیک گروه B– اشریشیاکولی و گونه های باکتروئید ) .
  • قبل از هر اقدامی تصمیمتان برای بدنیا آوردن کودک در خانه را با پزشک در میان بگذارید، او به شما کمک خواهد کرد تا از خطرات احتمالی اینکار بکاهید.
  • پس از اتمام دوره تخصصی و اخذ مدرک بورد تخصصی رشته زنان و زایمان، ابتدا در بیمارستان امام خمینی و پس از آن حدود 5 سال را به عنوان هیات درمانی در بیمارستان های طالقانی، طرفه و همچنین بیمارستان کسری ،مشغول به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان بوده اند.
  • مثلاً همراهی علایم سر درد ، بزرگی پستان ، درد زیر شکم و کمر درد در خانمی که قاعدگی منظم داشته می تواند نشانگر تخمک گذاری باشد .

برای این که اطمینان حاصل کنید تمام نکاتی را که قبل از بارداری باید مواظب آن بود ، رعایت کرده اید ، یک قرار ملاقات با پزشک خودتان بگذارید . او می تواند به راحتی برای شما آزمایش درخواست کند و در صورت لزوم شما را درمان نماید . پس از همه اینها ، شما معمولاً می توانید در انتظار یک حاملگی طبیعی باشید . پزشکتان می تواند پس از اینکه با شما و همسرتان صحبت کرد ، میزان خطر را بهتر تعیین کند . اگر پزشکتان صلاح بداند ، می تواند شما را به یک مشاور ژنتیک برای آزمون های آزمایشگاهی پیشرفته و مشاوره قبل از بارداری معرفی کند . در زیر ، یک چک لیست وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد خود را برای پرسشنامه ژنتیکی آماده کنید .

دکتر طاهره رضایی

استرس ، همچنین می تواند منجر به بیماری های روحی ، نظیر حملات اضطراب ، ترس و افسردگی شود . ببینید آیا شما درگیر فعالیت هایی چه در محل کار و چه در دوران فراغت شده اید که نیاز به استفاده از عوامل خطر ساز داشته باشد . کزاز و دیفتری هر ده سال یا شما در یک گروه سنی خاص قرار داشته باشید ، که از اثرات محافظتی واکسن سود ببرید ، واکسن های هپاتیت A ، هپاتیت B ،آنفولانزا ، پنوموکوک زده می شوند. پزشک شما ، همچنین می خواهد بداند آیا شما برای حاملگی و باردار شدن ، مشکلاتی دارید یا آیا شما تا کنون سابقه سقط داشته اید . مراقبت بهداشت ، می خواهد در مورد عادات سلامتی و محیط شما ، نظیر رژیم غذایی و میزان و نوع فعالیت بداند . لیستی از شرایط ویژه ای که می خواهید در مورد آنها جستجو کنید و اثرات آنها را بر روی حاملگی ببینید ، تهیه کنید .