اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ زمانی‌که لیزرها فعال می‌شود، اگر به هرکدام نورها برخورد کنید ۱ دقیقه از زمان باقی‌مانده کسر خواهد شد. برای رزرو یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. این اتاق فرار داستان جالبی دارد و به گذشته و آینده مربوط است. شما با رفتن به اتاق فرار اوراکل با چالش‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد. محیط این اتاق مانند یک هتل طراحی شده که داستان آن بسیار به واقعیت نزدیک باشد.

اتاق فرار کلاه دوز دیوانه

اتاق فرارخب اولین سوالی که شاید برای شما پیش بیاید، این است که چطور باید این بازی را انجام دهیم؟ پیش از هرچیز باید بدانید که این بازی به صورت گروهی انجام می‌شود. در نتیجه اگر قصد انجام این بازی را دارید، بهتر است دوستان خود را راضی کنید که با شما همراه شوند. معمولا بازی به صورت گروه‌های چهار تا هشت نفره انجام می‌شود. البته شاید بتوانید همراه کسانی که تنها هستند، یک گروه تشکیل بدهید، اما بعید است و به شانس شما بستگی دارد.

اتاق فرار چگونه شکل گرفت؟

ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید. نظر شما چیست؟ بهترین اتاق فرار تهران کدام است؟ اگر اتاق فرار دیگری را تجربه کرده‌اید که برایتان جذاب بوده، نام آن را با کاربران علی بابا به اشتراک بگذارید. همان طور که از اسم این اتاق مشخص است، در این محیط قرار است با کلی ترس روبه‌رو شوید.

اتاق فرار معمای تسلا

جنازه‌های قربانیان نیز در طرف‌های اسید ریخته می‌شوند. متاسفانه شما مهمان این هتلید و آقای هولمز منتظر شماست. برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به اطلاعات زیر مراجعه کنید. در این سناریو شما در اواسط جنگ دوم جهانی در یکی از زندان‌های برلین اسیر شده‌اید، سعی کنید در مدت‌زمانی که برای شما تعریف شده است، از این زندان فرار کنید که این کار اصلا کار ساده‌ای برای شما و دوستانتان نخواهد بود. به خاطر داشته باشید حتما هر شب تا قبل از نیمه‌های شب باید خانه را ترک کنید، زیرا ممکن است شما نیز دچار این جنون شوید و دقت کنید که ممکن است در هرکدام از شب‌ها این اتفاق برای شما بیفتد و شما از همان لحظه بازنده بازی‌اید. این مجموعه نیز برای کسانی که علاقه به هیجانات زیاد و ترس و استرس دارند، بسیار پیشنهاد می‌شود.

  • داستان بازی از این قرار است که دزدان دریایی یک گنج باارزش را در جنگل‌های آمازون مخفی کرده‌اند و افراد زیادی را برای دستیابی به این وسایل به این منطقه می‌فرستند.
  • در اتاق بیگانه شما با موضوعی تخیلی روبه‌رو خواهید شد و به همین دلیل می‌توانید خاطرات خوبی از آن در ذهن خود ثبت کنید.
  • آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.
  • معمولا در سبک‌های هیجانی، فعالیت فیزیکی بیشتری هم نیاز است.

بازی های ما در مجموعه وست روم اسکیپ طراحی شده بر اساس دو ژانر ترسناک و diamond room دلهره آور هستند. همواره تلاش کرده ایم تا برترین اتاق فرار ترسناک در تهران باشیم و بر اساس سلیقه مخاطب کار کنیم. اگر معما حل کردن رو دوست دارید و فردی ریزبین هستید که به جزییات توجه می‌کنید، اتاق فرار معمایی رو برای بازی انتخاب کنید. با رزرو اسکیپ روم معمایی وارد یک بازی هیجان‌انگیز و سرشار از معماهای پیچیده خواهید شد.